Αναζητάτε τρόπους να ενισχύσετε την εμπειρία του ξενοδοχείου σας και να προσελκύσετε επισκέπτες; Ανακαλύψτε amenities που θα αναβαθμίσουν το επίπεδο της διαμονής σας και θα διαφοροποιήσουν το ξενοδοχείο σας από τον ανταγωνισμό.
Η ποιότητα της διαμονής σε ένα ξενοδοχείο σήμερα αφορά πολλά περισσότερα από την κομψή διακόσμηση και τα άνετα έπιπλα των δωματίων. Οι σύγχρονοι ξενοδόχοι δίνουν μεγάλη έμφαση στη συνολική εμπειρία του επισκέπτη, φροντίζοντας να έχουν διαθέσιμες όλες τις υπηρεσίες και παροχές που θα καταστήσουν τη διαμονή του όχι απλώς άνετη αλλά μοναδική και αξιομνημόνευτη, κάνοντάς τον να επιστρέψει ξανά και ξανά, κάτι που οδηγεί στην ενίσχυση των πωλήσεων αλλά και της φήμης του ξενοδοχείου τους.
Τέτοιου είδους παροχές είναι και τα amenities, οι ανέσεις δηλαδή που προσφέρονται κατά τη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο προκειμένου ο πελάτης να νιώσει οικεία, να χαλαρώσει και να απολαύσει πραγματικά τις διακοπές του. Τα amenities ξεκινούν από τις πιο βασικές παροχές που πλέον αναμένονται σε κάθε ξενοδοχείο, όπως το parking, τα βασικά προϊόντα περιποίησης και το κρεβάτι με καλής ποιότητας στρώμα, και φτάνουν μέχρι τις πιο εξειδικευμένες παροχές που αποτελούν ταυτόχρονα και εμπειρίες, όπως η πισίνα ή ένα τζακούζι μέσα στο δωμάτιο.
Μιας και ο ανταγωνισμός στον ξενοδοχειακό κλάδο είναι πλέον ιδιαίτερα έντονος, είναι απαραίτητο οι ξενοδόχοι να μην επαναπαύονται στις βασικές ανέσεις, αλλά να εντάσσουν στη διαμονή τους amenities που θα εκπλήξουν ευχάριστα τους επισκέπτες τους, αναβαθμίζοντας σημαντικά τη συνολική εμπειρία τους στο ξενοδοχείο. Ποια είναι, όμως, τα amenities που θα ‘κερδίσουν’ τους επισκέπτες σας, κάνοντας το ξενοδοχείο σας να ξεχωρίσει;
Προσφέρετε μικρές – ή και μεγάλες – γαστρονομικές απολαύσεις

Engin_Akyurt/Pixabay.com
Η γαστρονομία είναι πολλές φορές ένας από τους βασικούς λόγους επιλογής ενός καταλύματος, καθώς ο ταξιδιώτης επιθυμεί να γνωρίσει τις ιδιαίτερες γεύσεις του τόπου που επισκέπτεται ή απλώς να συνδυάσει τη χαλάρωσή του με απολαυστικά γεύματα και ποτά. Μπορείτε να προσφέρετε ένα πρωτότυπο ποτό ή γλυκό ‘καλωσορίσματος’, ιδανικά πρασκευασμένο από τοπικά υλικά, έτσι ώστε να αναδείξετε και τις ιδιαίτερες γεύσεις του τόπου, ή ακόμα και να αφήνετε ένα μικρό σνακ ή χαλαρωτικό ποτό καθημερινά στα δωμάτια των πελατών, για παράδειγμα στο πλαίσιο της προετοιμασίας κρεβατιού αν το ξενοδοχείο παρέχει turndown service.
Επίσης, εκτός από τις συσκευές παρασκευής καφέ και τσαγιού, στα δωμάτια μπορούν να υπάρχουν και εμπλουτισμένα mini bar ή ακόμα και τρόλεϊ με υλικά για την παρασκευή κοκτέιλ, κάτι που θα επιτρέψει στους πελάτες να απολαύσουν ακόμα περισσότερο τους χώρους του δωματίου τους, ειδικά αν αυτό περιλαμβάνει ένα μπαλκόνι με θέα ή μια ιδιωτική πισίνα.
Κάντε το επόμενο βήμα στις ξενοδοχειακές τεχνολογίες

Moritz Kindler/Unsplash.com
Εκτός από το δωρεάν Wi-Fi, το οποίο θεωρείται μάλλον δεδομένο, φροντίστε να εξοπλίσετε τα δωμάτιά σας και με τις τελευταίες εξελίξεις των ξενοδοχειακών τεχνολογιών. Smart τηλεοράσεις, in-room tablets, ασύρματα ηχεία και πρόσβαση σε συνδρομητικά κανάλια ή και δημοφιλείς online πλατφόρμες είναι μόνο μερικές από τις ιδέες που θα κάνουν τη διαμονή στο ξενοδοχείο σας ξεχωριστή.
Για μια ακόμα πιο αναβαθμισμένη εμπειρία μπορείτε να εντάξετε και smart room λειτουργίες, για παράδειγμα οι πελάτες θα μπορούν να ρυθμίζουν τη θερμοκρασία του δωματίου μέσω εφαρμογής στο smartphone τους ή να χειρίζονται τον φωτισμό μέσω voice control, πρακτικές που όχι μόνο θα διευκολύνουν τους επισκέπτες σας αλλά και θα συμβάλλουν σε μια πιο οικολογική διαμονή, αφού θα αποφεύγεται η σπατάλη ενέργειας.
Εμπλουτίστε τις εξατομικευμένες παροχές σας

Mark-Christian Killick-Calver/Unsplash.com
Η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση είναι ένα βασικό ζητούμενο για τους σύγχρονους ταξιδιώτες, με καθοριστικό, μάλιστα, ρόλο στη συνολική τους ικανοποίηση. Μπορείτε να δώσετε στους επισκέπτες σας τη δυνατότητα να επιλέξουν κάποια χαρακτηριστικά του δωματίου τους ανάλογα με τις προτιμήσεις τους, διαλέγοντας για παράδειγμα τον αρωματισμό ή ακόμα και στοιχεία της διακόσμησης, όπως πίνακες ή φυτά εσωτερικού χώρου.
Στο ίδιο πλαίσιο, το ξενοδοχείο μπορεί να προσφέρει και κάποιες επιπλέον παροχές που θα διαφοροποιούνται ανάλογα με τον τύπο των ταξιδιωτών. Για παράδειγμα, σε ένα honeymoon ζευγάρι, μπορεί να δίνεται συμπληρωματικά ένα αναβαθμισμένο καλάθι πρωινού ή ακόμα και ένα ρομαντικό δείπνο ή μια θεραπεία spa, εάν πρόκειται για πελάτες με κατοικίδια μπορούν να περιλαμβάνονται στο δωμάτιο τα απαραίτητα είδη περιποίησής τους ή και κάποια treats, ενώ σε περίπτωση business traveler, το mini bar μπορεί να είναι εφοδιασμένο με superfood snacks ή energy boosting ποτά.
Οι ανέσεις αυτές θα κάνουν τους επισκέπτες σας να νιώσουν μοναδικοί και να αποκτήσουν ιδιαίτερη σχέση με το ξενοδοχείο σας, καθώς θα ανταποκρίνονται στις ξεχωριστές επιθυμίες τους.
Προωθείστε τις δραστηριότητες στη φύση

David Dvořáček/Unsplash.com
Ένα ακόμα είδος amenity που θα ενθουσιάσει τους επισκέπτες σας είναι ο εξοπλισμός που θα τους επιτρέψει να δοκιμάσουν διάφορες δραστηριότητες τόσο εντός, όσο και εκτός του δωματίου τους, όπως για παράδειγμα beach kits, εάν το ξενοδοχείο σας είναι παραθαλάσσιο ή picnic baskets εάν βρίσκεστε σε τοποθεσία που ενδείκνυται για εκδρομές στη φύση.
Επίσης, μπορεί να παρέχεται στρώμα για γυμναστική και γιόγκα, ασύρματα ακουστικά και ειδικά δημιουργημένες playlists για διαλογισμό ή και η δυνατότητα ενοικίασης ποδηλάτου μαζί με τον απαραίτητο εξοπλισμό. Καθώς οι δραστηριότητες στη φύση είναι πλέον ιδιαίτερα δημοφιλείς στους περισσότερους τύπους ταξιδιωτών, η παροχή αυτών των amenities όχι μόνο θα ενθουσιάσει τους επισκέπτες σας αλλά και θα ενισχύσει τα πωλησιακά πλεονεκτήματα του ξενοδοχείου σας.
Δώστε έμφαση στις concierge υπηρεσίες σας

abillion/Unsplash.com
Το concierge τμήμα του ξενοδοχείου σας μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην εμπειρία των επισκεπτών, καθώς σε αυτό απευθύνονται συνήθως οι ταξιδιώτες για συμβουλές ή ενδιαφέρουσες προτάσεις που θα κάνουν τη διαμονή τους πιο άνετη. Αντί να περιμένετε να αναζητήσουν μόνοι τους οι επισκέπτες σας τις concierge υπηρεσίες σας, μπορείτε να τους παρέχετε εσείς κάποιες χρήσιμες πληροφορίες χρησιμοποιώντας την τεχνολογία των δωματίων, για παράδειγμα, εγκαθιστώντας μία concierge εφαρμογή στη smart τηλεόραση ή το tablet του κάθε δωματίου.
Εκεί οι πελάτες θα μπορούν να βρουν από λίστες με τα καλύτερα εστιατόρια και αξιοθέατα της περιοχής μέχρι πιο ιδιαίτερες προτάσεις που θα τους κεντρίσουν το ενδιαφέρον, όπως τα καλύτερα μέρη για Ιnstagram φωτογραφίες, secret local tips ή ακόμα και ένα προτεινόμενο πλάνο για το πώς να περάσουν την ημέρα τους από το πρωί έως το βράδυ. Για μια πιο προσωποποιημένη εμπειρία, μπορείτε να προσφέρετε διαφορετικό περιεχόμενο ανάλογα με τον τύπο του πελάτη, για παράδειγμα, εάν πρόκειται για οικογένεια μπορείτε να προτείνετε τις καλύτερες family-friendly δραστηριότητες εντός ή και εκτός του ξενοδοχείου σας.
Ολοκληρώνοντας
Η άνεση, οι ευκαιρίες για νέες εμπειρίες και, ασφαλώς, η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση δεν θα πρέπει να λείπουν από την εμπειρία διαμονής του ξενοδοχείου σας, καθώς είναι πλέον σημαντικά προαπαιτούμενα για κάθε σύγχρονο ταξιδιώτη. Αναβαθμίζοντας τα amenities του ξενοδοχείου σας, μπορείτε να εντάξετε τα στοιχεία αυτά, και ακόμα περισσότερα, στη διαμονή σας, δημιουργώντας μια πλήρη εμπειρία διακοπών για τον επισκέπτη. Επιχειρήστε να υπερβείτε τα συνηθισμένα, εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες που δίνουν οι εγκαταστάσεις σας και οι γύρω περιοχές και εκπλήξτε τους επισκέπτες σας με amenities που θα απογειώσουν τη διαμονή τους.
Comentários