Συμβουλές και Πρακτικές για να προσφέρετε το καλύτερο πρωινό ξενοδοχείου, χαρίζοντας στους ταξιδιώτες σας μια μοναδική γευστική και ατμοσφαιρική εμπειρία!

6 mins read

Το πρωινό είναι από τις σημαντικότερες υπηρεσίες που προσφέρει ένα ξενοδοχείο και αφού συνήθως περιλαμβάνεται στη τιμή δωματίου, μπορεί εύκολα να γίνει σημείο αναφοράς της ικανοποίησης ή μη, των επισκεπτών του. Ακόμα και για τους ανθρώπους για τους οποίους το πρωινό δεν είναι μέρος την καθημερινής τους ρουτίνας, κάθε φορά που βρίσκονται σε ένα ξενοδοχείο – είτε για επαγγελματικούς λόγους είτε για αναψυχή, το πρωινό είναι η πιο ενδιαφέρουσα στιγμή της ημέρας, δίνοντάς τους την ενέργεια που χρειάζονται αλλά και την ευκαιρία να δοκιμάσουν νόστιμες γεύσεις που θα φτιάξουν πραγματικά τη μέρα τους.

Ποια είναι όμως τα σημεία κλειδιά τα οποία θα κάνουν το πρωινό του ξενοδοχείου σας το δυνατό σας συγκριτικό πλεονέκτημα, αποσπώντας θετικές κριτικές;

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε πλήρη σήμανση ή, κοινώς, ταμπελάκια!

Συμβουλές για πρωινό Ξενοδοχείου | Hotelier Academy

Φωτογραφία από: Le Meridien Bangkok

Ένα πολύ συνηθισμένο λάθος στο μπουφέ του πρωινού ενός ξενοδοχείου, είναι η έλλειψη της σήμανσης. Ακόμη και αν οι ξενοδόχοι και οι F&B managers έχουν την αυτοπεποίθηση πως έχουν δημιουργήσει το ιδανικό μενού για πρωινό, συχνά δεν ενημερώνουν επαρκώς τους επισκέπτες σχετικά με τις επιλογές του μπουφέ και τα συστατικά του κάθε πιάτου, δημιουργώντας ασάφειες σχετικά με το τι ο πελάτης έχει πραγματικά επιλέξει να φάει.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα και οι πελάτες να μην ικανοποιούνται καθώς δεν γίνεται σαφής η ποικιλία αλλά και η ποιότητα των επιλογών του πρωινού, αλλά και να “σπαταλάται” αρκετή ποσότητα φαγητού, αφού ο επισκέπτης δεν αντιλαμβάνεται την αξία του. Για να αποφευχθεί αυτό, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τα σωστά “ταμπελάκια” για όλες τις επιλογές του μπουφέ σας, εξηγώντας τι είναι το κάθε πιάτο και ποια είναι τα συστατικά του.

Για να τονίσετε την υψηλή ποιότητα, μην ξεχάσετε να γράψετε σε κάθε ταμπελάκι κάποιες «πιασάρικες» σημειώσεις, όπως το όνομα του σεφ που έχει δημιουργήσει τη συνταγή ή την προέλευση των προϊόντων που χρησιμοποιούνται – ειδικά αν προέρχονται από την τοπική αγορά.

 

Καθοδηγήστε τους επισκέπτες σας και αναδείξτε τις επιλογές του μπουφέ!

Συμβουλές για πρωινό Ξενοδοχείου | Hotelier Academy

Φωτογραφία από: Capo Bay Hotel

Πολλοί ξενοδόχοι είναι περήφανοι για την μεγάλη ποικιλία που προσφέρουν μέσω πρωινού τους μπουφέ. Αλλά, αυτό μπορεί να αποτελεί πρόβλημα για τους πελάτες που δυσκολεύονται να αποφασίσουν ανάμεσα σε τόσες επιλογές, με πιθανότητα να καταλήξουν σε άσχημους γευστικούς συνδυασμούς. Εάν προσφέρετε ένα πλούσιο, high-end πρωινό, είναι ζωτικής σημασίας να δουλέψετε πάνω στη συνολική δομή του μπουφέ, καθοδηγώντας και βοηθώντας τους πελάτες να επιλέξουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο πιάτα που θα τους ικανοποιήσουν, καθιστώντας την εμπειρία αξέχαστη. Μην ξεχνάτε ότι ένας ικανοποιημένος με το πρωινό πελάτης, είναι πολύ πιο πιθανό να επιστρέψει αργότερα για να δοκιμάσει και τα υπόλοιπα εστιατόρια του ξενοδοχείου σας!

Εκτυπώστε ένα ειδικό μενού με «Ιδέες για Πρωινό», το οποίο θα βοηθά τους επισκέπτες να συνδυάζουν τα διαφορετικά πιάτα και συστατικά σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις, δίνοντάς τους την καλύτερη δυνατή γευστική εμπειρία. Σιγουρευτείτε πως καλύπτετε όσο το δυνατόν περισσότερα προφίλ επισκεπτών μπορείτε, χωρίς να παραλείψετε να συμπεριλάβετε ορισμένες «light», «υγιείς», «vegan» και «χωρίς γλουτένη» επιλογές!

 

Αναδείξτε την τοπική κουζίνα μέσα από το «Παραδοσιακό Πρωινό»

Συμβουλές για πρωινό Ξενοδοχείου | Hotelier Academy

Φωτογραφία από: Sensimar Royal Blue Resort & SPA

Όταν επισκέπτονται ένα νέο προορισμό, ένα πράγμα είναι σίγουρο: οι ταξιδιώτες επιδιώκουν να γευτούν τον προορισμό στο μέγιστο δυνατό βαθμό, ανεξάρτητα από το αν ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους ή για αναψυχή. Ακόμα και αν ένα καθιερωμένο continental πρωινό είναι η ευκολότερη και ασφαλέστερη επιλογή, αφού καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των προτιμήσεων των επισκεπτών, οι παραδοσιακές τοπικές συνταγές είναι πάντα καλοδεχούμενες και πολλές φορές γίνονται τα “best sellers” του πρωινού μπουφέ. Οι ταξιδιώτες ενθουσιάζονται όταν τους δίνεται η ευκαιρία να δοκιμάσουν νέες γεύσεις και να ζήσουν έστω και για λίγο σαν μόνιμοι κάτοικοι ενός τόπου, ερχόμενοι σε άμεση επαφή με τον πολιτισμό και τις συνήθειες του προορισμού. Η χρήση τοπικών προϊόντων δίνει επίσης την αίσθηση της πολυτέλειας, αφού προδιαθέτει υψηλή ποιότητα, ενώ παράλληλα υποδεικνύει πως ο ξενοδόχος ενδιαφέρεται για την εμπειρία των επισκεπτών, υποστηρίζοντας παράλληλα την τοπική κοινότητα.

Μην τοποθετήσετε τις τοπικές συνταγές διασκορπισμένες και μαζί με τις υπόλοιπες του πρωινού μπουφέ. Για μια καλύτερη προσέγγιση, διαμορφώστε μια ειδική γωνία “Local Breakfast Corner”, όπου θα συγκεντρωθούν όλα τα τοπικά προϊόντα και οι συνταγές που προσφέρονται στους επισκέπτες, δίνοντάς τους μια προστιθέμενη αξία και προσοχή.

 

Διαθέστε πρωινό με λίγες θερμίδες, κάνοντας upgrade στην εμπειρία του πρωινού!

Συμβουλές για πρωινό Ξενοδοχείου | Hotelier Academy

Φωτογραφία από: Mama Shelter Lyon

Η εκτεταμένη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο μπορεί να εξασφαλίσει κάποιους επιπλέον πόντους για τους καλεσμένους σας, ειδικά εάν το πρωινό που προσφέρετε είναι νόστιμο και ποικίλο. Αλλά η καλή ποιότητα και ποσότητα του πρωινού, δεν σημαίνει απαραίτητα πως πρέπει να αποτελείται από παχυντικές επιλογές. Επενδύστε στη δημιουργία ενός ποικιλόμορφου μενού με επιλογές λίγων θερμίδων, που να επιτρέπει τους επισκέπτες να κάνουν ένα διάλειμμα από τετριμμένες καθημερινές επιλογές όπως ‘αυγά με μπέικον’ και δημιουργήστε ένα μενού με δημιουργικό και εμπνευσμένο τρόπο. Θέστε ως στόχο να παρουσιάσετε τις υγιεινές και χαμηλών θερμίδων επιλογές πρωινού με έναν λαχταριστό τρόπο, εξασφαλίζοντας έτσι τον ενθουσιασμό των ταξιδιωτών, που δεν θα αισθάνονται πως θυσιάζουν τη γεύση για ένα πιο υγιεινό πρωινό.

Ζητήστε από το Chef να δημιουργήσει το «Fit Πιάτο Ημέρας», χρησιμοποιώντας προϊόντα με χαμηλά λιπαρά και υγιεινές συνταγές, που θα βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να επιλέξουν έναν ‘ανάλαφρο τρόπο’ να ξεκινήσουν τη μέρα τους. Είναι πάντα ευκολότερο να περιορίσεις τον εαυτό σου από τις διάφορες λιχουδιές ενός μπουφέ, όταν αυτός σου προσφέρει και μια νόστιμη και χαμηλή σε λιπαρά επιλογή!

 

Δημιουργήστε την ιδανική ατμόσφαιρα “Πρωινού”

Συμβουλές για πρωινό Ξενοδοχείου | Hotelier Academy

Φωτογραφία από: Hotel Villa Carlotta

Είναι σύνηθες το πρωινό να σερβίρεται στο ίδιο εστιατόριο όπου αργότερα προσφέρεται το μεσημεριανό γεύμα ή το δείπνο. Αυτό, έχει ως αποτέλεσμα να μην είναι εύκολο να δοθεί στο εστιατόριο ο απαραίτητος ‘πρωινός’ χαρακτήρας που απαιτείται για να ξεκινήσει ο επισκέπτης την ημέρα του. Υπάρχουν όμως τρόποι να δημιουργηθεί μια ξεχωριστή «Ατμόσφαιρα Πρωινού». Επιλέξτε την κατάλληλη μουσική για το πρωί, χρησιμοποιήστε χαρακτηριστικά σερβίτσια ή εξοπλισμό και τονίστε τη χαρούμενη και πολύχρωμη πρωινή διάθεση. Προσπαθήστε να παρουσιάσετε κάθε πτυχή του εστιατορίου με διαφορετικό τρόπο. Ακόμα και τα προϊόντα που σερβίρονται και στο πρωινό αλλά και στα υπόλοιπα γεύματα, φροντίστε να διαφοροποιούνται ως προς τον τρόπο παρουσίασης, σερβιρίσματος κ.λπ. Συμβουλευτείτε τον Αρχιτέκτονα ή το Διακοσμητή σας ώστε να εμπνευστείτε διάφορους έξυπνους τρόπους διαρρύθμισης και παρουσίασης του πρωινού, δημιουργώντας έτσι εύκολα την ατμόσφαιρα που θα προσφέρει στους επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία, ξεκάθαρα ξεχωριστή από αυτήν του γεύματος ή του δείπνου.

Επιλέξτε να ντύσετε το προσωπικό με ειδικές στολές για την ώρα του πρωινού, δίνοντας ένα μοναδικό χαρακτήρα στο όλο σκηνικό. Οι άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό μέρος της εμπειρίας ενός ξενοδοχείου και μέσα από αυτούς μπορείτε να μεταδώσετε την ατμόσφαιρα και διάθεση που χρειάζεστε, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο! Ειδικά σχεδιασμένες στολές, με έξυπνες εκτυπώσεις, μπορούν να διαμορφώσουν θετικά την ημέρα των ταξιδιωτών και να δημιουργήσουν μια χαρούμενη ατμόσφαιρα.

Διαβάστε το άρθρο στα Αγγλικά

Δείτε επίσης: