top of page

Τρία ιδιαίτερα Ξενοδοχειακά Concepts που ξεχωρίζουν για την αυθεντικότητα τους!

Σε ποιον δεν αρέσει ένα ωραίο ξενοδοχείο; Είμαστε βέβαιοι ότι ακόμα θυμάστε όλα εκείνα τα υπέροχα μέρη στα οποία είχατε μείνει στο παρελθόν. Αλλά τι είναι αυτό που κάνει αυτά τα ξενοδοχεία να ξεχωρίζουν τόσο έντονα από τον ανταγωνισμό; Τι είναι αυτό που χρειάζεται προκειμένου να κατακτήσεις μια δυνατή θέση ανάμεσα στην τρομερά ανταγωνιστική ξενοδοχειακή αγορά;


Πολλές ερωτήσεις και πολλή τροφή για σκέψη! Η άποψή μας είναι ότι στην καρδιά της αξιοθαύμαστης επιτυχίας αυτών των καταλυμάτων, βρίσκεται ένα δυνατό, καινοτόμο και, πάνω από όλα, σωστά σχεδιασμένο και μελετημένο ξενοδοχειακό concept.


Στο άρθρο αυτό, παρουσιάζουμε 3 χαρακτηριστικά hotel concepts, τα οποία θεωρούμε πραγματικά μοναδικά. Επομένως, ας δούμε προσεκτικά τις επιλογές μας και ας ανακαλύψουμε τους λόγους που τα κάνουν τόσο ξεχωριστά:


Faena Hotel Miami Beach – ΗΠΑ


Μοναδικό, παιχνιδιάρικο design, με μεγάλη έμφαση στο lifestyle

Το εξαιρετικό Faena Hotel Miami Beach περιστρέφεται γύρω από την τέχνη, το στιλ και το έντονο και πολύχρωμο design. Η τοποθεσία του αλλά και η γύρω περιοχή, ξυπνάνε ‘μνήμες’ από τη χρυσή εποχή του Μαϊάμι, φέρνοντας στο μυαλό το γκλάμουρ, τη γοητεία του Art Deco αλλά και τη μεγαλοπρέπεια περασμένων εποχών.


Πολύ περισσότερα από ένα απλό ξενοδοχείο: Πρόκειται για ένα πολιτιστικό συγκρότημα με υπέροχα σχεδιασμένα ξενοδοχειακά δωμάτια, εστιατόρια με πολυβραβευμένους σεφ, ένα θέατρο σε στιλ καμπαρέ με καθημερινές βραδινές παραστάσεις και ένα μεγάλο, ‘καλλιτεχνικό’ σπα για χαλάρωση. Οι χαρακτηριστικοί Faena Butlers του ξενοδοχείου προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε κάθε δωμάτιο και είναι υπεύθυνοι για να επιβεβαιώνουν ότι οι ανάγκες όλων των καλεσμένων δεν καλύπτονται απλά, αλλά υπερβαίνουν κάθε προσδοκία. Ακόμα και οι στολές του προσωπικού, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί από τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Faena Art, ενισχύουν το συνολικό retro-glam στιλ του ξενοδοχείου.



Βασικά σημεία αναφοράς:

  1. Τα μοναδικά πωλησιακά πλεονεκτήματα του ξενοδοχείου σας πρέπει να είναι πραγματικά αυθεντικά, χειροπιαστά, αξιόλογα και, πάνω απ’ όλα, να δίνουν λόγους για να τα αγοράσει κανείς.

  2. Οι καλεσμένοι σας θα πρέπει να βιώνουν το concept του ξενοδοχείου σας σε κάθε επίπεδο. Μόνο η απόλυτη συνοχή κατά την εκτέλεση του concept σας, μπορεί να εγγυηθεί μακροχρόνια θετικά αποτελέσματα.


Hotel Cycle – Ιαπωνία


Απόλυτη εστίαση στις ανάγκες και τις επιθυμίες του πελάτη

Το oh-so-stylish Hotel Cycle στη Χιροσίμα, είναι το κορυφαίο ξενοδοχείο για τους λάτρεις της ποδηλασίας. Τοποθετημένο στις εγκαταστάσεις μιας πρώην ναυτικής αποθήκης, αυτό το κομψό ξενοδοχείο έχει μετατραπεί σε ένα συγκρότημα με υπέροχα δωμάτια, ποιοτικά εστιατόρια και ένα κατάστημα ποδηλάτων όπου οι καλεσμένοι μπορούν να αγοράσουν καινούριο εξοπλισμό ή να ενοικιάσουν ποδήλατα.


Στο interior design του ξενοδοχείου έχουν ενσωματωθεί οι ράμπες. Οι καλεσμένοι μπορούν να οδηγήσουν το ποδήλατό τους μέχρι το παράθυρο του Yard Café και να αγοράσουν ποτά και σάντουιτς, ή να διασχίσουν όλους τους χώρους του καταλύματος — ακόμα και τη ρεσεψιόν — χωρίς ποτέ να χρειαστεί να κατέβουν από το ποδήλατό τους. Ασφαλώς, οι πελάτες μπορούν να βάλουν το πολύτιμό τους ποδήλατο μέσα στο δωμάτιό τους, όπου θα βρουν ειδικούς κρίκους για να το κρεμάσουν στον τοίχο σαν έργο τέχνης.



Βασικά σημεία αναφοράς:


  1. Αναγνωρίστε εκ των προτέρων τις ανάγκες και τις επιθυμίες των δυνητικών πελατών σας κατά τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο σας και φροντίστε, όχι απλά να τις καλύψετε, αλλά να τις υπερβείτε.

  2. Γνωρίστε τα όνειρα και τις προσδοκίες των πελατών σας, κατανοήστε τα προβλήματα και τις ανάγκες τους και έπειτα τοποθετήστε τους στην καρδιά του ξενοδοχείου σας — αυτό μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά πραγματικά σας δίνει τη μεγαλύτερη προοπτική διαφοροποίησης!


Good Hotel Group – Ηνωμένο Βασίλειο


Δυνατό όραμα και καινούρια ιστορία

Το pop-up brand Good Hotel, προτείνει υψηλού επιπέδου διαμονή για καλό σκοπό. Διασυνδέει τους επισκέπτες με τον προορισμό, επιστρέφει κάτι πίσω στην τοπική κοινότητα και δημιουργεί θετική αύρα κατά τη διαμονή.


Πρόκειται για έναν ιδιαίτερο τύπο μη κερδοσκοπικής εταιρείας, η οποία επανεπενδύει όλα τα κέρδη της (social business concept), εκπαιδεύει ανειδίκευτους ντόπιους και τους προσφέρει μια πραγματική προοπτική για ένα καλύτερο μέλλον. Η αποστολή τους είναι σχετικά απλή, πιστεύουν στον άνθρωπο και θέλουν να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να λειτουργούν οι επιχειρήσεις — συνδυάζοντας το επιχειρείν με τις καλές πράξεις και την ποιότητα. Το 2016, το Good Hotel Amsterdam κέρδισε το βραβείο REBEL στην κατηγορία “greatest innovation/disruption”.


Βασικά σημεία αναφοράς:


  1. Δημιουργήστε ένα ξεκάθαρο όραμα για την εταιρεία σας και φροντίστε να είναι αυθεντικό και σε απόλυτη ταύτιση με τους πελάτες σας.

  2. Επικεντρώστε το hotel concept σας στο όραμά σας και μετατρέψτε το σε μια προσωπική και επαγγελματική επιτυχία με διάρκεια.


Το συμπέρασμά μας


Αυτά τα τρία ξενοδοχεία, έχουν αναπτυχθεί με συνοχή και σωστό τρόπο, καταφέρνοντας να ξεχωρίσουν μέσα στην αγορά. Ένα καινοτόμο ξενοδοχειακό concept κάνει το κατάλυμά σας να ξεχωρίσει, κερδίζει τις εντυπώσεις και σας δίνει ένα ισχυρό αφήγημα για διηγηθείτε. Προσελκύει το ενδιαφέρον του τύπου, μειώνει τις προσπάθειες και τα κόστη για marketing, σας επιτρέπει να αυξήσετε τις τιμές σας, ενισχύει τις πληρότητες και, στο τέλος, αυξάνει τις πωλήσεις. Είναι, πραγματικά, πολύ απλό! Επομένως, είτε αναπτύσσετε ένα καινούριο brand είτε αξιολογείτε το υπάρχον concept της επιχείρησής σας, φροντίστε οπωσδήποτε να έχετε:


  1. Ένα ξεκάθαρο και καινοτόμο concept, έτσι ώστε να διαφοροποιήσετε το ξενοδοχείο σας με μια ξεκάθαρη θέση και προφίλ.

  2. Απόλυτη γνώση του ΤΙ προσφέρει πραγματικά το ξενοδοχείο σας, τι κάνει καλύτερα απ’ όλα και, το κυριότερο, για ΠΟΙΟΝ.

  3. Μοναδικές εμπειρίες για τους καλεσμένους σας και υπέροχες (και κυρίως) φρέσκες ιστορίες.

Πηγές Φωτογραφιών

Good Hotel London:

Comments


bottom of page