top of page

Ξενοδοχειακη Προταση “Hotel Restart” απο το Destsetters

Έχοντας, πλέον, μια σχετικά καθαρή εικόνα για τις ανάγκες της Ξενοδοχειακής Αγοράς αλλά και τις εξελίξεις που έχει φέρει η συνθήκη του COVID-19, το Destsetters αλλά και τα brands του ομίλου, Hotelier Academy και Travel by Interest, προσαρμόζουν τις υπηρεσίες τους στα νέα δεδομένα, εφαρμόζοντας την μέχρι τώρα τεχνογνωσία τους στην επίλυση των νέων προκλήσεων που αναμένεται να κληθεί να αντιμετωπίσει ο Ξενοδόχος. Στο πλαίσιο αυτό, η Ενημέρωση Προσωπικού, οι Νέες Ευκαιρίες Πωλήσεων, αλλά και η συνολική αναβάθμιση του Ξενοδοχείου σύμφωνα με τις νέες απαιτήσεις, μπαίνουν στο επίκεντρο του Destsetters, προσφέροντας στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία μια συνολική λύση.

Οι νέες, προσαρμοσμένες Ξενοδοχειακές υπηρεσίες, συμπεριλαμβάνουν:

  1. Την απομακρυσμένη Εκπαίδευση Προσωπικού: Ειδικά φέτος, η όποια προετοιμασία του προσωπικού θα πρέπει να γίνει απομακρυσμένα, ανεξαρτήτως ημερομηνίας ανοίγματος των Ξενοδοχείων. Με τη βοήθεια της Hotelier Academy δημιουργείτε τη δική σας πλατφόρμα εκπαίδευσης προσωπικού, έτσι ώστε και να καλύψετε την άμεση ανάγκη σας, αλλά και να θέσετε νέες βάσεις στην εκπαίδευση του προσωπικού που θα μειώσει αισθητά τα κόστη και τις διαδικασίες.

  2. Τον εντοπισμό Ταξιδιωτικών Αγορών με Προοπτική: Καθώς η ταξιδιωτική συμπεριφορά θα αλλάξει, το Travel by Interest εφαρμόζει την τεχνογνωσία του και εκτελεί ειδική έρευνα σε κάθε ξενοδοχείο για τις αναζητήσεις που θα έχουν ενδιαφέρον από εδώ και στο εξής και έπειτα προδιαγράφει μια σειρά από ενέργειες που θα βοηθήσουν στην προσέγγιση αυτών των αγορών.

  3. Τη Στρατηγική Συμβουλευτική: Σε προέκταση των δύο παραπάνω, τα advanced στελέχη του Destsetters θα παραδώσουν και ένα Εξατομικευμένο Report σε σχέση με το Crisis Management πλάνο που έχουν προδιαγράψει για τα Ξενοδοχεία, με απόλυτα εξατομικευμένες προτάσεις και λύσεις σε θέματα που θα διαπιστωθούν.

Τα ειδικά πακέτα (δείτε τα σε αυτό το link), έχουν προδιαγραφεί έτσι ώστε να δίνουν τις απαραίτητες λύσεις ανάλογα με τις ανάγκες και το budget του κάθε ξενοδοχείου, ενώ είναι σημαντικό ότι εστιάζουν τόσο στο άμεσο όφελος του ξενοδοχείου όσο και στην υπεραξία που θα αποκτήσουν για την σεζόν του 2021.

Για την καλύτερη κατανόηση του πλάνου, οι Ξενοδόχοι μπορούν να μιλήσουν άμεσα με τα στελέχη του Destsetters κλείνοντας ένα online meeting σε αυτό το link ή εκδηλώνοντας ενδιαφέρον στο info@destsetters.com.

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page