top of page

5 Ξενοδοχεια με εντυπωσιακο Ιnstagram προφιλ

Η επιρροή που ασκεί το Instagram στις ζωές μας σήμερα είναι αδιαμφισβήτητη. Για τον λόγο αυτό, έχει αποτελέσει εργαλείο στρατηγικών μάρκετινγκ για πολλούς κλάδους, αλλά ειδικά σε αυτόν της τουριστικής βιομηχανίας έχει κάνει την παρουσία του αισθητά σημαντική.

Ο ταξιδιώτης εκτός από πληροφορίες χρειάζεται και έμπνευση για το ταξίδι του και το Instagram είναι το κατάλληλο μέσο για να του προσφέρει το απαραίτητο υλικό. Παρέχει εύκολα και άμεσα οπτικοποιημένη την πληροφορία που μπορεί να δώσει μια σαφή εικόνα στον ταξιδιώτη για τον προορισμό, το ξενοδοχείο και την γενικότερη εμπειρία που αναμένεται να ζήσει στο ταξίδι του και γιατί όχι, να αποτελέσει το έναυσμα για την τελική επιλογή του.

Ο ξενοδόχος λοιπόν, πρέπει να δώσει μεγάλη προσοχή στον τρόπο με τον οποίο θα επιλέξει να παρουσιάσει το ξενοδοχείο του στον κόσμο του Instagram. Σίγουρα το να έχει κάποιο ξενοδοχείο εντυπωσιακό αρχείο φωτογραφικού υλικού είναι σημαντικό. Δεν είναι αρκετό όμως! Πρέπει να αντιληφθεί και να κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο θα το αξιοποιήσει προκειμένου να έχει τα αποτελέσματα που επιθυμεί. Οι τάσεις αλλάζουν διαρκώς και ο ταξιδιώτης αναζητά περισσότερα από μια εντυπωσιακή φωτογραφία που θα απεικονίζει τον χώρο του δωματίου που θα κοιμηθεί ή της πισίνας που θα κολυμπήσει. Με τη χρήση αυθεντικών και αυθόρμητων εικόνων μπορείτε να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα και να μεταφέρετε τον ταξιδιώτη στην εμπειρία που τον περιμένει.

Παρακάτω θα βρείτε παραδείγματα ξενοδοχείων που ξεχωρίζουν στον κόσμο του Instagram όχι μόνο για τα χαρακτηριστικά τους αλλά και για τον τρόπο που έχουν επιλέξει να προβληθούν μέσω των ιδιαίτερων προφίλ τους.

Branco Mykonos – Η εφαρμογή αναγνωρίσιμης αισθητικής στη φωτογραφία


View this post on Instagram


Ένα ξενοδοχείο στη Μύκονο έχει καταφέρει να τραβήξει την προσοχή χιλιάδων ταξιδιωτών με το χαρακτηριστικό φίλτρο που χρησιμοποιεί στις φωτογραφίες που δημοσιεύει στο προφίλ του. Το Branco Mykonos έχει δημιουργήσει μια ταυτότητα στο Instagram profile του, συνδέοντας τη συγκεκριμένη παλέτα χρωμάτων με το ίδιο το ξενοδοχείο στο μυαλό των ταξιδιωτών και ενισχύοντας έτσι το brand identity του.


Branco Mykonos



Φροντίστε οι φωτογραφίες στο προφίλ σας να έχουν ενιαία αισθητική. Επιλέξτε με προσοχή ένα συγκεκριμένο φίλτρο ή έναν συγκεκριμένο και χαρακτηριστικό τρόπο παρουσίασης σε όλες τις φωτογραφίες που ανεβάζετε στο προφίλ του ξενοδοχείου σας με σκοπό να αποτυπώσετε στο μυαλό των χρηστών του Instagram την εικόνα του ξενοδοχείου σας.


 *Sponsored

Παρουσιαστείτε σε ένα Hotel Story Article!

Θέλετε να αναδείξετε τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του καταλύματός σας; Επικοινωνήστε με την ομάδα της Hotelier Academy για να δημιουργήσει ένα μοναδικό Hotel Story που θα αναδεικνύει τα USPs του καταλύματός σας.

Δείτε εδώ τα Hotel Stories μας!

Ενδιαφέρομαι για τη δημιουργία Hotel Story για το ξενοδοχείο μου:

Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας

Notice: JavaScript is required for this content.

Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας στο: sales@hotelieracademy.org

Urban Cowboy – Καταρρίπτοντας την τελειότητα


Urban Cowboy


Ένα ιδιαίτερο ξενοδοχείο με εξαιρετικά έντονη και δημιουργική προσωπικότητα στην οποία εύκολα μπορεί κάποιος να διακρίνει την απόλυτη συμμετρία και την υπερβολική προσοχή που έχει δοθεί στη λεπτομέρεια και τη σύνδεση των σχημάτων του αρχιτεκτονικού concept. Στο Instagram profile του, το Urban Cowboy χρησιμοποιεί έναν έξυπνο και ιδιαίτερο τρόπο να προβάλλει αυτό το concept φέρνοντας σε αντίθεση τον τόσο κανονιστικό χαρακτήρα του ξενοδοχείου με φωτογραφίες που “σπάνε” την εικόνα του “αψεγάδιαστου”, αλλά ταυτόχρονα εκπέμπουν την αίσθηση αυθορμητισμού. Καταφέρνει, έτσι, να τραβήξει την προσοχή του ταξιδιώτη καθώς παραπέμπει σε μια απόλυτα έντονη και αυθεντική εμπειρία.


Urban Cowboy



Ο καλύτερος τρόπος να επικοινωνήσετε στον ταξιδιώτη την εμπειρία που μπορεί να του προσφέρει το κατάλυμά σας είναι να αναδείξετε το ανθρώπινο στοιχείο σε αυθόρμητες και παράλληλα αυθεντικές στιγμές και εικόνες. Αν καταφέρετε να τον μεταφέρετε εικονικά στη εμπειρία που τον περιμένει έχετε κερδίσει αμέσως το ενδιαφέρον και την προσοχή του.


The Ned – Η γαστρονομία στο επίκεντρο της Instagram εμπειρίας


The Ned


Ένα πολυτελές ξενοδοχείο στο Λονδίνο με εξαιρετικά όμορφους χώρους – εσωτερικούς και εξωτερικούς – επιλέγει να επικεντρωθεί στην ανάδειξη της γαστρονομίας του στο προφίλ του στο Instagram. Είναι γνωστό ότι ο τομέας της γαστρονομίας αποτελεί πλέον ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής ξενοδοχείου για τον ταξιδιώτη. Το The Ned αναδεικνύει διαρκώς την υψηλή γαστρονομία του δίνοντας ιδιαίτερη σημασία τόσο το στήσιμο του πιάτου όσο και στο πλαίσιο στο οποίο τοποθετείται. Παρουσιάζει εικόνες πιάτων, ροφημάτων, κοκτείλ από όλα τα μέρη του ξενοδοχείου στα οποία μπορεί να γευματίσει ο ταξιδιώτης τονίζοντας παράλληλα τη συνολική εικόνα του ξενοδοχείου.


The Ned



Η υψηλή γαστρονομία ενός ξενοδοχείου είναι καλό να αναδεικνύεται μέσα από μια πιο σφαιρική εικόνα της εμπειρίας του ταξιδιώτη. Αυτό επιτυγχάνεται εύκολα με την ταυτόχρονη ανάδειξη του μενού και των χώρων στους οποίους μπορεί ο ταξιδιώτης να απολαύσει το γεύμα ή το ποτό του.


Alila Villas Uluwatu – Δημιουργία κίνησης


A post shared by Alila Villas Uluwatu (@alilavillasuluwatu) on Jul 5, 2019 at 1:24am PDT


Το Alila Villas Uluwatu χρησιμοποιεί το ανθρώπινο στοιχείο για να δώσει κίνηση και ζωντάνια στις φωτογραφίες του. Ο ταξιδιώτης μπορεί έτσι να φανταστεί τον ευατό του ως το εικονιζόμενο πρόσωπο και να βιώσει την εμπειρία που βλέπει. Σημαντική “πινελιά” στο προφίλ του ξενοδοχείου είναι η δημοσίευση βίντεο τα οποία σε συνδυασμό με τον ήχο δίνουν ζωή στις υπηρεσίες που προσφέρει, διεγείροντας αισθήσεις που μια εικόνα δεν μπορεί.


Alila Villas Uluwatu



Για να εντάξετε το ανθρώπινο στοιχείο στην πιο αυθεντική του μορφή στις φωτογραφίες σας μπορείτε να αναδημοσιεύετε φωτογραφίες ταξιδιωτών που έχουν διαμείνει στο ξενοδοχείο σας και έχουν φωτογραφηθεί σε αυτό – πάντα με την άδεια τους και με αναφορά στα δικά του προφιλ – είτε με τη συνεργασία με influencers που θα σας παρέχουν προσεγμένες και με επαγγελματισμό φωτογραφίες


LUX* Grand Gaube – Η επαφή με το προσωπικό


LUX* Grand Gaube


Το LUX* Grand Gaube έχει σωστά αντιληφθεί ότι η ανάδειξη του προσωπικού σε στιγμές που προορίζονται για τον ταξιδιώτη είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς φέρνει τον ίδιο σε επαφή όχι μόνο με αυτό που πρόκειται να βιώσει αλλά και με όλες τις διαδικασίες που έχουν ακολουθηθεί για να φτάσει η υπηρεσία στο τελικό της αποτέλεσμα. Οι φωτογραφίες στο Instagram προφίλ του Lux* Grand Gaube είναι στην πλειοψηφία τους εικόνες που απεικονίζουν στιγμές παρά τοπίο και χαρακτηριστικά χώρου.


LUX* Grand Gaube




Δημιουργήστε έναν διαγωνισμό για το προσωπικό του ξενοδοχείου σας κατά τον οποίο θα βγάζουν δικές τους φωτογραφίες σχετικά με το τμήμα που εργάζεται ο καθένας και η φωτογραφία με το καλύτερο concept θα δημοσιεύεται στο Instagram προφίλ του ξενοδοχείου σας. Έτσι ο ταξιδιώτης θα νιώσει οικεία και θα εκτιμήσει ιδιαίτερα το θετικό εσωτερικό κλίμα που προβάλλετε.

bottom of page