top of page

Design και Πολύ-Αισθητική εμπειρία δημιουργούν το απόλυτο Ξενοδοχειακό Concept στην Κρήτη


Την εποχή που διανύουμε είναι ακόμη πιο δύσκολο για τις επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν, ιδιαίτερα σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά όπως η ξενοδοχειακή. Κάθε κατάλυμα επιβάλλεται να αναβαθμίζει τις υπηρεσίες του, έτσι ώστε να εντυπωσιάζει τους νέους αλλά και παλαιότερους πελάτες του, αλλά και να συμβαδίζει με τα νέα trends.


Το Sensory Marketing αποδεικνύεται ως ένας από τους πιο αξιόπιστους και αποτελεσματικούς τρόπους για να “αιχμαλωτίσει” κάποιος το κοινό του και να κάνει το brand του να διαφοροποιηθεί. Στον ξενοδοχειακό κλάδο, μάλιστα, βρίσκει την απόλυτη εφαρμογή.

Ο συνδυασμός εφαρμογής εξατομικευμένου αρώματος και πλήρως εναρμονισμένης μουσικής στον χώρο έχει αποδειχθεί ότι:


  1. Προσελκύει νέους πελάτες

  2. Αυξάνει τον χρόνο παραμονής τους σε αυτόν

  3. Προσθέτει αξία στο brand

  4. Ενθαρρύνει τους repeaters

  5. Εμπνέει εμπιστοσύνη, οδηγώντας σε θετικές κριτικές και αύξηση των πωλήσεων


Για όλους αυτούς τους λόγους, άλλωστε, οι ξενοδόχοι αξιοποιούν παντού την επιστήμη του Πολύ-Αισθητικού Μάρκετινγκ για να αφηγηθούν με τη δύναμη του αρώματος και των ήχων το δικό τους hotel story, προκαλώντας θετική εντύπωση από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα.


Η μελέτη, η ανάλυση και η εφαρμογή θα πρέπει να γίνεται από έμπειρους και καταξιωμένους επαγγελματίες, για ένα αποτέλεσμα που θα κάνει τους πελάτες να “ερωτευτούν” το μέρος που έχουν επισκεφθεί και να απολαύσουν την επιλογή τους.


Acro Suites: Ένα μοναδικό ξενοδοχείο που χαρακτηρίζεται από την υψηλή του αισθητική

Με θέα που κόβει την ανάσα, μιας και τα δωμάτια βρίσκονται κυριολεκτικά στην άκρη του γκρεμού πάνω στα βράχια (έτσι προέκυψε και το όνομα Acro), το νέο boutique ξενοδοχείο Acro Suites συνδυάζει μοναδικά στοιχεία της ελληνικής κρητικής παράδοσης.


Πέτρες και custom ξύλα, μοντέρνο design και ανέσεις το κατατάσσουν ανάμεσα στα κορυφαία ξενοδοχεία της Κρήτης και όχι μόνο. Εκτός από την εκπληκτική θέση στην οποία βρίσκεται και τη μοναδική θέα που έχει, το πολυτελές θέρετρο ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα ξενοδοχεία της περιοχής και για έναν ακόμη πολύ σημαντικό λόγο:


  1. Την πολύ-αισθητική εμπειρία που προσφέρει, που προέκυψε σε συνεργασία με μια από τις κορυφαίες εταιρείες στον χώρο του Sensory Marketing, τη Scent Plus.

Ήταν μια επένδυση με πολλά οφέλη, όπως:


  1. Ενίσχυση της wellness attitude (απόλυτης ευεξίας) του ξενοδοχείου

  2. Ενίσχυση του χαρακτήρα και ενδυνάμωση του brand identity (ταυτότητας του brand)

  3. Διατήρηση της παράδοσης του προορισμού

  4. Ενίσχυση της σχέσης του ανθρώπου με τη φύση και τη γη


Προδιαγράφοντας τη Sensory Εμπειρία του Acro Suites: Τα σημαντικά χαρακτηριστικά

Για να πετύχει όλα τα παραπάνω, η Scent Plus ακολούθησε μια συγκεκριμένη μεθοδολογία για το άρωμα και τη μουσική. Για τη δημιουργία μοναδικού αρώματος βασίστηκε στην ερμηνεία της μάρκας, τα brand values, το hotel concept, το όραμα και όλα όσα εξηγούν το “storytelling” του καταλύματος.


Άρωμα υπογραφής: Τα αρώματα που επιλέχθηκαν για την ανάδειξη των brand values του καταλύματος


Η οσφρητική υπογραφή του Acro Suites είναι ένα άρωμα “γεννημένο” από τα χαρακτηριστικά του hotel concept, καθώς “αγγίζει” και αντικατοπτρίζει τη σχέση μεταξύ ανθρώπου και φύσης. Ο τεράστιος κήπος βοτάνων που διαθέτει το ξενοδοχείο συμβάλλει, άλλωστε, σημαντικά σε αυτή την εμπειρία.


Με βάση αυτά τα χαρακτηριστικά, δημιουργήθηκε στη συνέχεια σε συνεργασία με μια ομάδα κορυφαίων αρωματοποιών ένα άρωμα από το μηδέν, με στόχο αυτό να πηγάζει από τα “σπλάχνα” του ξενοδοχείου.



Με αυτόν τον τρόπο εκπληρώθηκε και η επιθυμία των ιδιοκτητών, που ήθελαν οι πελάτες σε οποιονδήποτε χώρο και αν βρίσκονταν μέσα στο ξενοδοχείο να μυρίζουν τον κήπο και να νιώθουν παντού την αίσθηση της εξωτερικής πανδαισίας. Το άρωμα περιέχει λεβάντα, περγαμόντο και πικραμύγδαλο, τα οποία όλα μαζί αναδεικνύουν τη φινετσάτη κομψότητα, τη ζεστασιά και την οικειότητα.


Ο κέδρος, επίσης, σε συνδυασμό με την κανέλα, αφήνει μια πιο ξυλώδη και πικάντικη αίσθηση στην ατμόσφαιρα, ενώ τέλος, το πατσουλί και ο μόσχος αποτυπώνουν στοιχεία πολυτέλειας, χαλάρωσης και ευεξίας.



Μουσική και ξενοδοχειακή εμπειρία


Όσον αφορά στην επιλογή της κατάλληλης μουσικής, μελετήθηκε και δημιουργήθηκε ένα πλήρες πρόγραμμα με λίστες μουσικών κομματιών με βάση το ίδιο brief που παραδόθηκε στο ξενοδοχείο από την εταιρεία Scent Plus. Δημιουργήθηκαν playlists για κάθε χώρο του καταλύματος, ενώ δόθηκε έμφαση στα τραγούδια που θα έπαιζαν κάθε ώρα της ημέρας, έτσι ώστε να υπάρχει ποικιλία.


Έμπειροι μουσικοί επιμελητές και διάσημοι DJs συνεργάστηκαν, ώστε να ενισχύσουν την επικοινωνιακή πολιτική του brand “Acro Suites” και να προάγουν όλα τα χαρακτηριστικά του χώρου στους ταξιδιώτες τους.


Πώς πραγματοποιείται και συντηρείται το Sensory Marketing στο Acro Suites 


Η εταιρεία Scent Plus παρέχει μηχανισμούς ατμοσφαιρικής τεχνολογίας νέας γενιάς, που διαχέουν το άρωμα με φυσικό τρόπο. Κάθε μήνα εξειδικευμένος συνεργάτης της εταιρείας επισκέπτεται τον χώρο του ξενοδοχείου προκειμένου να ελέγξει την ορθή λειτουργία των μηχανισμών που έχουν τοποθετηθεί και να κάνει και την απαιτούμενη συντήρηση.

Όσον αφορά στο θέμα της μουσικής, χρησιμοποιείται ένα καινοτόμο, ειδικό πρόγραμμα με το όνομα “Melody Mixer”, το οποίο λειτουργεί χωρίς internet (λειτουργία offline), κάτι που είναι πολύ σημαντικό σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα με το σήμα, ενώ επίσης παρέχει την υψηλότερη ποιότητα ήχου και ανανεώνεται αυτόματα από το Amazon, αποδεσμεύοντας το ξενοδοχείο από αυτά τα θέματα.



Branded προϊόντα που επιτρέπουν στον επισκέπτη να πάρει σπίτι ένα μέρος της ξενοδοχειακής εμπειρίας του


Για να ενισχύσει την εμπειρία διαμονής, το ξενοδοχείο επέλεξε να δημιουργήσει τα δικά του branded προϊόντα, όπως reed diffusers, scented candles και fabric fresheners, τα οποία ταυτόχρονα διακοσμούν τους χώρους του – κυρίως τα δωμάτια – αλλά και διατίθενται προς πώληση από το ξενοδοχείο, ώστε οι ταξιδιώτες να μπορούν να “πάρουν” ένα κομμάτι της εμπειρίας μαζί τους επιστρέφοντας στο σπίτι τους.



Ο στόχος επετεύχθη – Τα αποτελέσματα μέσα από τα μάτια του Ξενοδοχείου




Comments


bottom of page