Η επιτυχής ενσωμάτωση της τεχνολογίας του Avaton Luxury Hotel & Villas στην υπηρεσία δωματίου του, υπογραμμίζει την ανάγκη αλλαγής ακόμη και στις πιο θεμελιώδεις υπηρεσίες ενός ξενοδοχείου
Η επιτυχής ενσωμάτωση της τεχνολογίας του Avaton Luxury Hotel & Villas στην υπηρεσία δωματίου του, υπογραμμίζει την ανάγκη αλλαγής ακόμη και στις πιο θεμελιώδεις υπηρεσίες ενός ξενοδοχείου
Καθώς η τεχνολογία διεισδύει περαιτέρω στον ταξιδιωτικό κλάδο, διαμορφώνοντας τις συνήθειες των ταξιδιωτών και την αίσθηση της φιλοξενίας, ένας άνεμος αλλαγής έχει αρχίσει να «φυσά» για την υπηρεσία δωματίου. Είναι μία από τις λίγες “υπηρεσίες” του ξενοδοχείου που δεν είχε λάβει αναβαθμίσεις, μέχρι πρότεινος, από την πρώτη της παρουσίαση το 1931, στο πολυτελές ξενοδοχείο Waldorf Astoria στη Νέα Υόρκη και οι ταξιδιώτες δεν είναι πλέον πρόθυμοι να το αγνοήσουν.
Στην πραγματικότητα, τα applications παραγγελίας τροφίμων έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια σε παγκόσμια κλίμακα και η ψηφιακή (διαδικτυακή και κινητή) παραγγελία έχει γίνει μέρος της πραγματικότητας των ανθρώπων. Στατιστικά μιλώντας, μία πρόσφατη μελέτη του National Restaurant Association Association, έδειξε ότι το 37% των εστιατορίων, ανέπτυξαν σημαντικά τις ψηφιακές τους παραγγελίες για το 2019. Ενώ μία δεύτερη έρευνα έδειξε ότι τα γεγονότα του 2020 οδήγησαν σε μία επιβλητική αύξηση της τάξεως του 33% στις συνολικές παραγγελίες εστιατορίων που πραγματοποιήθηκαν από διαδικτυακές εφαρμογές.
Η παραπάνω τάση, σε συνδυασμό με τη φθίνουσα δημοτικότητα της υπηρεσίας δωματίου, οδήγησε στην ανάγκη ριζικών αλλαγών για τη βιομηχανία φιλοξενίας. Μία αλλαγή που θα μπορούσε να επιτευχθεί μόνο μέσω της ψηφιοποίησης. Πρόσφατα, δημοσιεύσαμε ένα άρθρο με τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε την υπηρεσία δωματίου σας, τονίζοντας τη σημασία της τεχνολογίας στην υπηρεσία δωματίου.
Έτσι, θεωρήσαμε ότι είναι προτιμότερο για αυτό το άρθρο, να επικεντρωθεί στην ιστορία επιτυχίας ενός ξενοδοχείου το οποίο ψηφιοποίησε την υπηρεσία δωματίου του, με τη βοήθεια μιας τεχνολογικής εταιρείας που ονομάζεται SuitePad, η οποία ειδικεύεται στην ψηφιακή επικοινωνία επισκεπτών.
Το Ξενοδοχείο: Το Avaton Luxury Hotel & Villas – ένα πολυτελές θέρετρο που τόλμησε να ψηφιοποιήσει την υπηρεσία δωματίου του και πέτυχε!
The Avaton Luxury Hotel & Villas
Ως ένα υπερήφανο μέλος της αλυσίδας Relais & Chateaux, το Avaton Luxury Hotel & Villas είναι ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην Ελλάδα, το οποίο προσπαθεί να προσφέρει στους επισκέπτες του μία ικανοποιητική εμπειρία προορισμού μέσα από τους προσφερόμενους χώρους του ξενοδοχείου, βελτιώνοντας συνεχώς τις υπηρεσίες του και αναβαθμίζοντας περαιτέρω την εμπειρία των επισκεπτών του.
Το Avaton Luxury Hotel & Villas, διαθέτει ένα από τα καλύτερα μενού υπηρεσιών στη Νότια Μεσόγειο. Ωστόσο, έχοντας πλήρη επίγνωση των συνεχώς μεταβαλλόμενων αναγκών των ταξιδιωτών και παρά την αριστεία του, η διεύθυνση του θερέτρου θεώρησε ότι η εμπειρία δεν ήταν αρκετή και συνέχισε να διερευνά τρόπους για να τη βελτιώσει περαιτέρω. Αυτό που αποφάσισαν λοιπόν, ήταν να προχωρήσουν στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του, αλλά και αρκετών διαδικασιών, αντίστοιχα.
Δεδομένου ότι το Avaton Luxury Hotel & Villas είναι ένα πολυτελές ξενοδοχείο που διαθέτει εξαιρετική εμπειρία διαμονής, η ομάδα διαχείρισης γνώριζε από την αρχή ότι δεν μπορούσαν να πορευτούν με μία συμβατική λύση, όπως μία απλή εφαρμογή ξενοδοχείου. Και, εδώ ήταν που η εταιρεία SuitePad «μπήκε» στην εικόνα.
Η Εταιρεία Ξενοδοχειακής Τεχνολογίας: SuitePad – Ψηφιοποίηση υπηρεσίας δωματίου με πολυτελή τρόπο
Η εταιρεία SuitePad, προσφέρει tablets για το δωμάτιο ενός ξενοδοχείου, που επιτρέπουν στους επισκέπτες να αλληλεπιδρούν ψηφιακά με την ιδιοκτησία μέσω μιας συσκευής. Είναι η αναβαθμισμένη λύση στις τυπικές ξενοδοχειακές εφαρμογές, που επιλύουν κρίσιμα ζητήματα, όπως πιθανούς περιορισμούς υλικού, από τη μεριά του πελάτη ή άλλα δεδομένα, που μπορεί να σχετίζονται και με την επιλογή εφαρμογής συγκεκριμένων διαδικασιών του ξενοδοχείου.
Επιπλέον, τα tablets της εταιρείας SuitePad, συνοδεύονται από μία πληθώρα χαρακτηριστικών όπως μενού τραπεζαρίας, υπηρεσίες κρατήσεων δραστηριοτήτων, ενσωματωμένο τηλέφωνο, ακόμη και ενσωματωμένο τηλεχειριστήριο τηλεόρασης. Πιο συγκεκριμένα, η συσκευή που προσφέρει η εταιρεία SuitePad, γίνεται κυριολεκτικά ο κεντρικός έλεγχος κάθε δωματίου, με αποτέλεσμα μία εντελώς ψηφιακή εμπειρία δωματίου.
Και αυτό ήταν το είδος της λύσης που έψαχνε το Avaton Luxury Hotel & Villas. Η συμπερίληψη ενός tablet με προηγμένες λειτουργίες σε κάθε δωμάτιο, όχι μόνο ενίσχυσε το κύρος του ξενοδοχείου, αλλά και αύξησε τα ετήσια έσοδα του καταλύματος, με ένα επιβλητικό 40% των συνολικών εσόδων να προέρχονται από την εφαρμογή των tablets της εταιρείας SuitePad.
Ωστόσο, μεταξύ των διαθέσιμων χαρακτηριστικών, αυτό που ξεχώρισε για το Avaton Luxury Hotel & Villas, ως προς τον πελάτη και τη συνολική λειτουργία των συσκευών, ήταν το σύστημα παραγγελίας φαγητού.
Το Τέλειο Σύστημα Παραγγελίας Φαγητού: Εύκολη πλοήγηση και επικοινωνία απευθείας με την κουζίνα!
Avaton Luxury Hotel & Villas
Το σύστημα παραγγελίας φαγητού που προσφέρει ένα tablet SuitePad, είναι η υπηρεσία που συναρπάζει περισσότερο τους επισκέπτες του Avaton Luxury Hotel & Villas. Αυτό το χαρακτηριστικό επιτρέπει στο ξενοδοχείο να προβάλλει την εκτεταμένη υπηρεσία δωματίου του με φωτογραφίες υψηλής ποιότητας, μορφοποιημένες ώστε να ταιριάζουν στη διεπαφή του tablet, με αποτέλεσμα ένα λαχταριστό προϊόν που μπορεί να πείσει ακόμη και τους πιο απαιτητικούς επισκέπτες να δοκιμάσουν το μενού.
Ταυτόχρονα, η καθαρή διεπαφή της εφαρμογής διευκολύνει την πλοήγηση, ακόμη και για ταξιδιώτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτήν την τεχνολογία. Το μενού μπορεί να χωριστεί σε κατηγορίες. Έτσι, οι επισκέπτες μπορούν εύκολα να περιηγηθούν στα διάφορα τμήματα φαγητού, από ένα χρήσιμο και κομψό πλαϊνό πλαίσιο και να αποφασίσουν τι να φάνε γρήγορα και χωρίς καμία ταλαιπωρία.
Φυσικά, η άμεση σύνδεση της εφαρμογής με την κουζίνα επιτρέπει την ολοκλήρωση όλων των παραγγελιών χωρίς τη συμμετοχή της ρεσεψιόν, ελευθερώνοντας χρόνο για πιο ουσιαστικές ενέργειες ή εργασίες, όπως η οικοδόμηση σχέσεων με τους επισκέπτες. Όλα τα παραπάνω είχαν ως αποτέλεσμα το αγαπημένο χαρακτηριστικό των επισκεπτών να είναι το σύστημα παραγγελίας φαγητού.
Το σύστημα παραγγελίας φαγητού μπορεί να είναι η εφαρμογή που έκλεψε τις καρδιές των επισκεπτών, αλλά η ομάδα του Avaton Luxury Hotel & Villas γοητεύτηκε από ένα άλλο χαρακτηριστικό, που τους επέτρεψε να μελετήσουν τους επισκέπτες τους και να κάνουν όλες τις απαραίτητες προσαρμογές σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους.
Αναφορές Δεδομένων & Στατιστικών: Μελέτη συμπεριφοράς επισκεπτών και προσαρμογή διαδικασιών
Τα δεδομένα είναι ο καλύτερος φίλος του ξενοδόχου, καθώς παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες των επισκεπτών και τι λειτουργεί καλύτερα με βάση τις ανάγκες τους. Αυτό, έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη αξιολόγηση του προϊόντος και τις ακριβέστερες προσαρμογές, όπου αυτές χρειάζονται. Οι συσκευές SuitePad συλλέγουν δεδομένα από τη χρήση των πελατών και δημιουργούν ενημερωτικές αναφορές που δίνουν μία σημαντική ιδέα στον ξενοδόχο, για το τι λειτουργεί και τι πρέπει να αλλάξει στο μενού.
Το Avaton Luxury Hotel & Villas, χρησιμοποίησε αυτά τα δεδομένα για να σχεδιάσει το μενού της, σύμφωνα με τα πιο δημοφιλή πιάτα, οδηγώντας τους πελάτες να τα επιλέξουν, με αποτέλεσμα μία πιο ικανοποιητική εμπειρία για τον πελάτη, αλλά και αυξημένες πωλήσεις για το θέρετρο. Ταυτόχρονα, με βάση την απόδοση κάθε πιάτου / ποτού, δημιουργούν ειδικές προσφορές για να αυξήσουν τις πωλήσεις του, εξασφαλίζοντας και πάλι περιορισμένη σπατάλη τροφίμων και απώλεια εσόδων.
Το αποτέλεσμα: Η ιστορία επιτυχίας του Avaton οδηγεί στην πλήρη Ψηφιοποίηση της υπηρεσίας δωματίου
Η εμπνευσμένη ιστορία επιτυχίας του Avaton Luxury Hotel & Villas υπογραμμίζει το αίτημα των ταξιδιωτών για ψηφιοποίηση. Αργά ή γρήγορα, η τεχνολογία θα ενσωματωθεί πλήρως στην εμπειρία του ξενοδοχείου (υπάρχουν ήδη πλήρως αυτοματοποιημένα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο), οπότε η ψηφιοποίηση είναι αναπόφευκτη για κάθε τύπο ξενοδοχείου. Συνεπώς, γιατί δεν πρωτοπορείτε και να γίνετε ένα από τα πρώτα ξενοδοχεία που θα συμμετέχουν σε αυτή τη νέα, αναβαθμισμένη και πιο ψηφιακή εποχή ταξιδιού;
Comments