top of page

Μια έξυπνη καμπάνια για Spa ξενοδοχείου, διδάσκει πως ενισχύουμε τις πωλήσεις των υπηρεσιών ευεξίας!


Δείτε πώς το Grand Hôtel Stockholm, ένα πολυτελές ξενοδοχείο στη Σουηδία, κατάφερε να προωθήσει δυναμικά το Spa του, κάνοντάς το σημείο αναφοράς της πόλης!


Είναι ιδιαίτερα σύνηθες να συναντάμε ξενοδόχους που αναζητούν τρόπους να ενισχύσουν το Spa του ξενοδοχείου τους αλλά και τις υπηρεσίες ευεξίας που προσφέρουν. Οι Spa εγκαταστάσεις ενός καταλύματος, έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν αξιοσημείωτο εισόδημα για το ξενοδοχείο, ενώ παράλληλα αναβαθμίζουν την εμπειρία των επισκεπτών. Αλλά ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για την αποτελεσματική προώθηση του Spa ενός ξενοδοχείου;


Στο συγκεκριμένο Case Study, θα εξετάσουμε την περίπτωση του Grand Hôtel στη Στοκχόλμη, το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει υπόδειγμα και να μας διδάξει καινοτόμες ιδέες. Οι τρόποι προώθησης στη συγκεκριμένη περίπτωση, κατάφεραν όχι μόνο να κάνουν το Spa του ξενοδοχείου σημείο αναφοράς για την πόλη, αλλά και να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για ξενοδόχους σε όλο τον κόσμο.


Το Grand Hôtel Stockholm και η ταλαντούχα ομάδα του, δεν επικεντρώθηκαν απλά σε νούμερα και σε τετριμμένους τρόπους προβολής. Δούλεψαν πάνω στη δημιουργικότητα παρουσιάζοντας μια ενδιαφέρουσα εμπειρία για την πόλη, μέσω της εμπνευσμένης καμπάνιας “The Spa Secret – A secret oasis for tranquillity in the middle of a vibrant city”.


Grand Hotel Stockholm - Spa suite

Παρόλο που το Grand Hôtel Stockholm αποτελεί κορυφαίο πολυτελές ξενοδοχείο στην πόλη, έθεσε ακόμη υψηλότερους στόχους!


Το Grand Hôtel Stockholm, αδιαμφισβήτητα μπορεί να διεκδικήσει τον τίτλο του “Ιστορικού ξενοδοχείου στη Στοκχόλμη”. Η ιστορία του μας πηγαίνει 140 χρόνια πίσω, “παίζοντας καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της Στοκχόλμης ως κοσμοπολίτικης πόλης”, όπως εύστοχα αναφέρουν οι άνθρωποι του ξενοδοχείου. Βρίσκεται σε προνομιακή θέση στην προκυμαία της πόλης και είναι ένα από τα κορυφαία πολυτελή ξενοδοχεία της Σκανδιναβίας. Φιλοξενεί εγκαταστάσεις υψηλής ποιότητας, όπως το κομψό Cadier Bar, τα βραβευμένα εστιατόρια του Mathias ‘Dahlgren και την Classic Veranda, όλα με εκπληκτική θέα στο Βασιλικό Παλάτι.


Παρά τη δυναμική του, οι άνθρωποι του Grand Hôtel Stockholm εργάστηκαν με πάθος και δημιουργικότητα για να προωθήσουν αποτελεσματικά το Spa του ξενοδοχείου, το οποίο μέχρι πρότινος είχε τη φήμη ότι ήταν στην αποκλειστική διάθεση των επισκεπτών του. Έτσι, αποφάσισαν να αλλάξουν αυτή τη φήμη, και να καταστήσουν σαφές ότι το Spa και οι υπηρεσίες του ήταν διαθέσιμες και σε ένα περιορισμένο και εκλεκτό μέρος των κατοίκων της πόλης.


Το “The Nordic Spa” με την εκπληκτική θέα στο αρχιπέλαγος, παρουσιάζει μια μοναδική σκανδιναβική εμπειρία που εστιάζει στη χαλάρωση και την ηρεμία. Συνεπώς, ήταν ζωτικής σημασίας να βρεθεί ένας αποτελεσματικός και έξυπνος τρόπος προώθησης, που θα έκανε το Spa δημοφιλές στο σωστό κοινό, διατηρώντας παράλληλα τον αποκλειστικό του χαρακτήρα.


Grand Hotel Stockholm - Spa suite

Η ομάδα μάρκετινγκ εξηγεί την φιλοσοφία του “The Spa Secret – a secret oasis for tranquillity in the middle of the vibrant city”


Όταν αναλύουμε ένα τόσο μοναδικό ξενοδοχειακό case study, θεωρούμε πως δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να παρουσιάσουμε τη φιλοσοφία και το σκεπτικό της καμπάνιας, από το να επιτρέψουμε στους ανθρώπους του ξενοδοχείου να μιλήσουν γι’ αυτό και να σχολιάσουν τις ιδέες τους! Η Maya Johansson, Marketing Specialist στο Ξενοδοχείο, μας εξηγεί:


Για να προωθήσουμε το Spa με οικονομικό και αποδοτικό τρόπο χωρίς να χάσει την αποκλειστικότητα του, δημιουργήσαμε μια μάρκετινγκ καμπάνια με το όνομα “The Spa Secret – a secret oasis for tranquillity in the middle of the vibrant city”. Δεδομένου ότι το Spa είχε έλλειψη brand awareness, αλλά ήταν ιδιαίτερα αγαπητό από τους επισκέπτες μας, θέλαμε να το κρατήσουμε ως ένα μυστικό σημείο για όσους ήδη γνώριζαν την ύπαρξή του. Σε δεύτερο χρόνο, τους ενθαρρύναμε να το γνωστοποιήσουν, να μιλήσουν γι’ αυτό και να το συστήσουν στο δίκτυο γνωριμιών τους. Ο σκοπός της καμπάνιας “Spa Secret” ήταν να προωθηθεί σε μια μικρή, αλλά εξαιρετικά στοχευμένη ομάδα ανθρώπων, με καινοτόμο και διασκεδαστικό τρόπο. Η εκστρατεία αυτή χτίστηκε σε τρεις μεγάλες δομικές μονάδες:


1. Η μυστική εκδήλωση ‘Secret Night Swim’


grand hotel hidden key secret spa concept , grand hotel treasure hunt

Καλέσαμε έναν ικανοποιητικό αριθμό influencers να ζήσουν την εμπειρία του Spa με αποκλειστικό τρόπο, μετά τις ώρες λειτουργίας του. Η πρόσκληση στάλθηκε ως κλειδί στο “The Spa Secret”. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, προσφέραμε το συνολικό τελετουργικό της υπηρεσίας: Το Nordic Bath Deluxe, υγιεινά σνακ στο γυμναστήριο και πρόσβαση στις σουίτες μας όπου προσφέραμε δοκιμές από τις χαρακτηριστικές θεραπείες μας.


Η άποψή μας: Η εκδήλωση Secret Night Swim Event ήταν η ιδανική ιδέα για τη διατήρηση του αποκλειστικού χαρακτήρα της υπηρεσίας, καθώς συνεργάστηκε με επιλεγμένους influencers που ήταν σε θέση να προσελκύσουν το σωστό κοινό για το Spa. Επιπλέον, ο «κλειστός» χαρακτήρας της εκδήλωσης ενίσχυσε την ιδιαιτερότητα του event, πυροδοτώντας το ενδιαφέρον των προσκεκλημένων που θα εκμεταλλεύονταν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε ένα τόσο ξεχωριστό γεγονός. Παράλληλα, το νέο εν δυνάμει κοινό, αφού ενημερώθηκε για το Spa και το event, ανέπτυξε ένα μεγάλο ενδιαφέρον να επισκεφθεί το Spa και να δοκιμάσει αυτό το τόσο exclusive και ιδιαίτερο προϊόν.


2. Ένα μυστικό κυνήγι θησαυρού


grand hotel hidden key secret spa concept , grand hotel treasure hunt

Για να αυξήσουμε το ποσοστό του στοχευμένου κοινού που έρχεται σε επαφή με την υπηρεσία

του Spa, δημιουργήσαμε κυνήγι θησαυρού σε συνεργασία με μπουτίκ πολυτελείας στη Στοκχόλμη. Μια φορά την εβδομάδα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, κρύβαμε έναν επιλεγμένο αριθμό κλειδιών ελεύθερης εισόδου στο “The Spa Secret” σε ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Την ίδια μέρα, δημοσιεύαμε διάφορα στοιχεία στα κοινωνικά μας δίκτυα, σχετικά με το πού μπορούσαν να βρεθούν τα κλειδιά. Το κυνήγι του θησαυρού έγινε viral, αφού οι τυχεροί νικητές δημοσίευαν τα βραβεία τους και στα δικά τους social media.


Η άποψή μας: Το μυστικό κυνήγι του θησαυρού θα μπορούσε αδιαμφισβήτητα να θεωρηθεί το τέλειο εμπορικό παράδειγμα. Επιλέγοντας διάφορες μπουτίκ πολυτελείας ως το μέρος όπου θα κρύβονταν τα “Spa Secret-keys”, δεν υπήρχε πιθανότητα να μη βρεθεί το ιδανικό κοινό για το Spa. Το καταναλωτικό προφίλ των πελατών αυτών των μπουτίκ, ταιριάζει απόλυτα με αυτό ενός Spa Lover και τα κλειδιά παρέχουν την ευκαιρία δημιουργίας νέων, πιστών πελατών του Spa.


3. Ένα Μυστικό Spa Drink


grand hotel hidden key secret spa concept , grand hotel treasure hunt

Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, προσφέραμε επίσης ένα νέο ποτό στο κοκτέιλ μπαρ, με σκανδιναβικό ύφος. Κάθε πελάτης που ζητούσε το συγκεκριμένο κοκτέιλ, λάμβανε και ένα “Spa Secret-key”, δηλαδή κλειδί ελεύθερης εισόδου για το Spa, ως δώρο-έκπληξη.


Η άποψή μας: Το Secret Spa Drink αναδεικνύει ιδανικά την ολιστική προσέγγιση της ομάδας μάρκετινγκ, καθώς συνδέει με επιτυχία το Spa με ένα άλλο τμήμα του ξενοδοχείου, δίνοντας ένα λαμπρό παράδειγμα μιας connective marketing τακτικής. Οι νικητές θα ενθουσιαστούν με την έκπληξη που κρύβει η παραγγελία τους, και έτσι οι πιθανότητες για κάποιες πρόσθετες wellness αγορές είναι αυξημένες. Ακόμη, αυτή η κίνηση υπογραμμίζει ότι το ξενοδοχείο επιθυμεί να μοιραστεί περισσότερα πράγματα με τους επισκέπτες του, κάτι που ενισχύει την εμπειρία του ταξιδιώτη.


Σε γενικές γραμμές, η καμπάνια θεωρήθηκε πολύ επιτυχής! Έως και τη λήξη της, κατορθώσαμε να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, δηλαδή το brand awareness, καθώς και τον αριθμό των ημερησίων επισκεπτών του Spa. Σήμερα, το Grand Hôtel Nordic Spa & Fitness είναι το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό όταν κανείς σκέφτεται ή συζητά για θεραπείες και ημερήσιες επισκέψεις Spa στην τοπική αγορά.


Τι μάθαμε σε αυτό το Case Study?


  1. Όταν θέλετε να προωθήσετε τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου σας, θα πρέπει να εστιάσετε στη δημιουργία εμπειριών που οι καλεσμένοι σας θα είναι ενθουσιασμένοι να ζήσουν. Πλέον υπάρχουν πολλά πολυτελή ξενοδοχεία με εγκαταστάσεις υψηλής ποιότητας, αλλά η εμπειρία είναι αυτή που πάντα κεντρίζει την προσοχή των πελατών και δημιουργεί νέες τάσεις.

  2. Αν θέλετε μια υπηρεσία σας να γίνει δημοφιλής, τότε θα πρέπει κάποιοι να τη δοκιμάσουν και κατόπιν να τη μοιραστούν με τον κοινωνικό τους κύκλο! Επομένως, μη διστάσετε να δώσετε κάποια freebies, αλλά βεβαιωθείτε ότι θα τα προσφέρετε στο σωστό κοινό, το οποίο έχει κύκλο που επηρεάζει τους πιθανούς πελάτες της υπηρεσίας που θέλετε να προωθήσετε.

  3. Ακόμη και αν το ξενοδοχείο σας είναι φημισμένο και εξαιρετικής ποιότητας, πρέπει πάντα να εργάζεστε σκληρά για νέα πράγματα. Επιτρέψτε στην ομάδα μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας να είναι δημιουργική και κοινωνικά προσανατολισμένη, δοκιμάζοντας παιχνιδιάρικες και πρωτότυπες ιδέες, πέρα από τις συνηθισμένες, που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.



Comments


bottom of page