top of page

Πώς ένα ξενοδοχείο στην Ελβετία αξιοποίησε την τεχνολογία των In-Room Tablets για να ενισχύσει την εμπειρία των επισκεπτών και να αυξήσει τα έσοδά του.



Η SuitePad αναλύει τη μελέτη περίπτωσης του Art Deco Hotel Montana, ενός ξενοδοχείου στην Ελβετία, που αναδεικνύει την αξία των δωματίων του και βελτιώνει την εμπειρία των επισκεπτών με τη χρήση των In-Room Tablets!


Η κύρια προτεραιότητα στον κλάδο της φιλοξενίας παραμένει η παροχή μιας μοναδικής εμπειρίας στους επισκέπτες. Οι ξενοδοχειακές τεχνολογίες και ο αυτοματισμός έχουν γίνει ουσιαστικά χαρακτηριστικά για τα καταλύματα. Τα in-room tablets ξεχωρίζουν ως ένα επαναστατικό εργαλείο σε αυτό το πλαίσιο. Με την ένταξη αυτής της τεχνολογίας, τα ξενοδοχεία μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά τη συνολική εμπειρία των επισκεπτών τους, ενώ τα in-room tablets κατέχουν κυρίαρχη θέση στα δωμάτια των ξενοδοχείων με την κομψή και προηγμένη παρουσία τους.


Σε αυτό το Hotel Expert Talk, θα εξετάσουμε τον συναρπαστικό κόσμο των in-room tablets και τον μεγάλο αντίκτυπό τους στη φιλοξενία μέσα από ένα μοναδικό παράδειγμα. Θα εξετάσουμε πώς ένα ξενοδοχείο στην Ελβετία χρησιμοποίησε αυτά τα digital companions, όχι ως gadgets, αλλά ως ανεκτίμητα εργαλεία.


Από την παραγγελία υπηρεσιών δωματίου έως τη ρύθμιση των χαρακτηριστικών του δωματίου, τα in-room tablets έχουν επαναπροσδιορίσει την έννοια της προσαρμογής και της ευκολίας. H  Hotelier Academy προσκάλεσε τη Susanne Krebs, υπεύθυνη Marketing της SuitePad, για μια συζήτηση σχετικά με τη Μελέτη Περίπτωσης του Art Deco Hotel Montana και τον τρόπο με τον οποίο ενσωμάτωσε τα In-Room Tablets προκειμένου να ενισχύσει την ικανοποίηση των επισκεπτών και να δημιουργήσει αξέχαστες εμπειρίες διαμονής.


Θα μπορούσατε να μας δώσετε μια επισκόπηση του τρόπου με τον οποίο το Art Deco Hotel Montana στην Ελβετία ενσωμάτωσε με επιτυχία τα tablet στο δωμάτιο στην εμπειρία των επισκεπτών του αλλά και τι οδήγησε σε αυτήν την απόφαση;




Το ξενοδοχείο 4 αστέρων στην κορυφή ενός λόφου με θέα τη λίμνη Λουκέρνη αποφάσισε αρχικά να στραφεί σε μια ψηφιακή λύση για να αντικαταστήσει τους παραδοσιακούς καταλόγους επισκεπτών που βασίζονται σε έντυπη μορφή στα δωμάτια. Η χρήση tablet της SuitePad είναι ένας εύκολος τρόπος για να διατηρηθούν ενημερωμένες σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το ξενοδοχείο αλλά και να βελτιώσουν την συνολική εμπερία των επισκεπτών. Πλέον οι επισκέπτες με το πάτημα ενός κουμπιού μπορούν να μάθουν αμέτρητες πληροφορίες που θα εξελίξουν την διαμονή τους.

  Για να προσελκύσει τους επισκέπτες του, το ξενοδοχείο παρέχει λειτουργίες στο SuitePad, όπως εφημερίδες, τηλέφωνο, κρατήσεις μασάζ και γρήγορο feedback. Το τμήμα marketing ξενοδοχείου μπορεί να μετρήσει τον μέσο χρόνο που αφιερώθηκε στο σύστημα, το οποίο έγινε γρήγορα και στόχος του marketing. Παρατηρήθηκε υψηλότερο ποσοστό παραγγελιών υπηρεσίας δωματίου και άλλων υπηρεσιών, που θα μπορούσαν να είχαν παραμεληθεί αν δεν υπήρχε το tablet στο δωμάτιο.

 

Ο τρόπος με τον οποίο το ξενοδοχείο δείχνει τις προσφορές και τις υπηρεσίες του στα tablet είναι ένα πραγματικό παράδειγμα αναγνώρισης του brand. Το Art Deco Hotel Montana έχει ισχυρή εταιρική ταυτότητα με εξαιρετικές εικόνες, καθιστώντας το SuitePad μια εξατομικευμένη λύση για αυτούς. Το 2022, προχώρησαν σε νέο σχεδιασμό και κατάφεραν να ενημερώσουν γρήγορα και άμεσα τη νέα επωνυμία σε όλα τα tablet.


Ποιες συγκεκριμένες δυνατότητες και υπηρεσίες πρόσφερε το ξενοδοχείο μέσω των in-room tablets; Πώς αυτές οι βελτιώσεις συνέβαλαν στην ικανοποίηση και την άνεση των επισκεπτών;


Σύμφωνα με την ομάδα Marketing, η υπηρεσία δωματίου είναι η πιο δημοφιλής. Δεύτερη βρίσκεται η υπηρεσία menu μαξιλαριών, η οποίοα δίνει στους επισκέπτες μια επισκόπηση των διαφορετικών μαξιλαριών που μπορούν να παραγγείλουν απευθείας στο δωμάτιό τους. Έχουν επίσης μια κατηγορία shop του ξενοδοχείου στα tablet. Αυτή η κατηγορία αποτελεί τον μοναδικό τρόπο για την παρουσίαση των προοϊόντων στους επισκέπτες, δίνοντας εξίσου την ευκαιρία να αγοράσαν μέσω των tablet SuitePad tablets.

 

Από το 2022, έχουν προσθέσει νέες δυνατότητες, όπως μια κατηγορία late checkout και η δυνατότητα να παρατείνουν τη διαμονή τους με λίγα μόνο κλικ.

 

Ένα άλλο δημοφιλές χαρακτηριστικό είναι το  “Green Option,”, ​​το οποία προσφέρει στους επισκέπτες την επιλογή να παραλείψουν τον καθαρισμό του δωματίου τις ημέρες της επιλογής τους. Αυτό όχι μόνο εξοικονομεί χρόνο και χρήμα του ξενοδοχείου, αλλά συμβάλλει και στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

 

Κατά τη διάρκεια του Covid, το ξενοδοχείο παρουσίασε εικονικές περιηγήσεις βίντεο και οδηγίες δωματίου που βασίζονται σε tablet, όπως πώς να χρησιμοποιείτε το Whirlpool. Αυτή η λειτουργία έμεινε μετά την Covid επειδή οι επισκέπτες συνέχισαν να τη βρίσκουν χρήσιμη.



Όσον αφορά τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, πώς επηρέασε η εφαρμογή in-room tablets το προσωπικό και τις καθημερινές λειτουργίες του ξενοδοχείου;



Η νέα τεχνολογία βοήθησε στην παροχή ευκολότερης και ταχύτερης εξυπηρέτησης σε ολόκληρη την ιδιοκτησία. Το προσωπικό της ρεσεψιόν παρουσιάζει το tablet στους επισκέπτες κατά το check-in, εξοικονομώντας χρόνο για την αντιμετώπιση άλλων προβλημάτων.

 

Από την πλευρά του marketing, εξοικονομείται επίσης πολύς χρόνος, καθώς μπορούν να ενημερώσουν κάθε νέα ή εποχική πληροφορία σε όλα τα SuitePads ταυτόχρονα με ένα μόνο κλικ. Οι μέρες της επανεκτύπωσης μενού και καταλόγων επισκεπτών για κάθε δωμάτιο, κάθε σεζόν ανήκουν πλέον στο παρελθόν.

 

Όσον αφορά τις καθημερινές λειτουργίες, η λειτουργία γρήγορης ανατροφοδότησης (τώρα μέρος της καθημερινής επιχείρησης) επηρεάζει άμεσα τη διαμονή των επισκεπτών. Το ξενοδοχείο μπορεί να επικοινωνήσει γρήγορα εάν οι επισκέπτες έχουν αρνητικά σχόλια και να αλλάξουν την εμπειρία τους πριν φύγουν.


Υπήρξαν προκλήσεις ή εμπόδια κατά τη μετάβαση στα in-room tablets και πώς αντιμετωπίστηκαν;








Δεν υπήρχαν αρχικά εμπόδια κατά την υλοποίηση των SuitePads. Η διαδικασία είναι καλά καθορισμένη και η ενσωμάτωση μπορεί να διαρκέσει περίπου 6 έως 8 εβδομάδες.


Μπορείτε να μοιραστείτε πληροφορίες για την εκπαιδευτική πτυχή αυτού του μετασχηματισμού; Πώς εκπαίδευσε το ξενοδοχείο τόσο το προσωπικό όσο και οι επισκέπτες σχετικά με τη νέα τεχνολογία;



Η διοίκηση πιστεύει ότι η συλλογή ιδεών και σχολίων από το προσωπικό της είναι ζωτικής σημασίας, όταν πρόκειται για ψηφιακές λύσεις. Άλλωστε, είναι η ραχοκοκαλιά, η ψυχή του ξενοδοχείου, η οποία διαμορφώνει την ξεχωριστή του ποιότητα. Επομένως, ο τελικός στόχος όλων των ψηφιακών λύσεων πρέπει να είναι η διευκόλυνση της εργασίας αυτών των εργαζομένων.


Το ξενοδοχείο αντικατοπτρίζει ότι είναι τεράστια ανακούφιση να γίνονται προσαρμογές με δύο μόνο κλικ αντί να εκτυπώνονται και να διανέμονται ολόκληροι κατάλογοι επισκεπτών. Με ενημερωμένες και συνοπτικές πληροφορίες άμεσα διαθέσιμες, οι επισκέπτες είναι λιγότερο πιθανό να καλέσουν τη ρεσεψιόν και το προσωπικό έχει περισσότερο χρόνο για να αντιμετωπίσει περίπλοκα ζητήματα ή να συμμετάσχει σε προσωπικές αλληλεπιδράσεις.





Ποια μετρήσιμα αποτελέσματα ή βασικοί δείκτες απόδοσης έχουν αποδείξει την επιτυχία της ενσωμάτωσης των In-Room Tablets στο δωμάτιο στην εμπειρία των επισκεπτών στο Art Deco Hotel Montana;


Τα SuitePads έχουν εξοικονομήσει πολύ χρόνο και υλικό εκτύπωσης. Το ξενοδοχείο δεν χρειάζεται πλέον να εκτυπώνει επιστολές καλωσορίσματος, ενημερωτικές επιστολές, μενού υπηρεσίας δωματίου και άλλα. Η εξοικονόμηση κόστους είναι αρκετά ωφέλιμο.



Ως ένα εκπαιδευτικό μάθημα, ποιες συμβουλές ή καλύτερες πρακτικές θα προτείνατε σε άλλα ξενοδοχεία που ψάχνουν να εφαρμόσουν παρόμοιες πρακτικές που βασίζονται στην τεχνολογία για να βελτιώσουν την ικανοποίηση των επισκεπτών και τα έσοδα τους;



Η τεχνολογία βοηθάει πολύ τα ξενοδοχεία να είναι πιο βιώσιμα, περιορίζοντας το έντυπο υλικό, όπως αναφέραμε προηγουμένως. Αλλά το κύριο πλεονέκτημά του είναι η ικανότητα να δοκιμάζεις πράγματα εύκολα. Είναι ένας φθηνότερος, πιο πράσινος, πιο γρήγορος και απλούστερος τρόπος για να δοκιμάσετε, να μάθετε από τα λάθη, να προσπαθήσετε ξανά και να κάνετε βελτιώσεις.


Όλα τα ξενοδοχεία πρέπει πάντα να βελτιώνονται συνεχώς και να εφαρμόζουν νέα χαρακτηριστικά. Το Art Deco Hotel Montana βρίσκεται στη διαδικασία υλοποίησης της λειτουργίας BYOD (Bring-Your-Own-Device) από τη SuitePad, η οποία τους επιτρέπει να στέλνουν email πριν από τη διαμονή τους πριν από την άφιξη και να στέλνουν στους επισκέπτες τις πληροφορίες του ξενοδοχείου μέσω της εγκατάστασης SuitePad πριν φτάσουν.


bottom of page