Τα αιτήματα κρατήσεων με ταξιδιωτική ασφάλιση αυξήθηκαν κατά 15% το 2021, αναδεικνύοντας τις μεταβαλλόμενες συνήθειες των ταξιδιωτών αλλά και την άνοδο των ασφαλισμένων κρατήσεων. Πώς μπορούν οι ξενοδόχοι να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτή τη νέα τάση;
Αν και οι περισσότεροι ταξιδιώτες έχουν σταδιακά επιστρέψει στις παλιές ταξιδιωτικές τους συνήθειες, είναι φανερό ότι η πανδημία του COVID-19 έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που ταξιδεύουμε. Μία από αυτές τις αλλαγές είναι και η τάση των κρατήσεων με ασφάλιση, η οποία φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει. Όπως υποδηλώνουν τα δεδομένα, το 2021 και το 2022 παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση αυτών των κρατήσεων, η οποία αναμένεται να συνεχιστεί και στο μέλλον.
Ωστόσο, καθώς οι ασφαλισμένες κρατήσεις είναι κάτι σχετικά καινούργιο στον τομέα της φιλοξενίας, οι ξενοδόχοι εξακολουθούν να μην είναι εξοικειωμένοι με αυτή. Κάποιοι είναι διστακτικοί λόγω της γραφειοκρατίας αλλά και των παράπλευρων κανόνων που μπορεί να περνούν οι ασφαλιστικές εταιρείες μέσω τέτοιων συμβολαίων, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να επενδύουν ελάχιστα σε τέτοιου είδους κρατήσεις, ακόμα κι αν τελικά είναι εξαιρετικά επωφελείς για τα ξενοδοχεία.
Για να κατανοήσουμε καλύτερα τις κρατήσεις με ασφάλιση και πώς να τις αξιοποιήσουμε στο έπακρο, προσκαλέσαμε τον Alessandro Bartolucci, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου BeSafe, ο οποίος θα απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις μας σχετικά με τις ασφαλισμένες κρατήσεις και με το πώς ένας ξενοδόχος μπορεί να τις χρησιμοποιήσει για να αυξήσει τα έσοδα του ξενοδοχείου του και να μειώσει τις ακυρώσεις.
Μπορείτε να μας εξηγήσετε πώς συνδέεστε με τις ασφαλισμένες κρατήσεις;
Είμαι ξενοδόχος με πάνω από 17 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο της φιλοξενίας. Το BeSafe Rate, ένα προϊόν του Ομίλου BeSafe, δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες τόσο της επιχείρησής μου, όσο και των ταξιδιωτών που θα επέλεγαν τα καταλύματά μου. Ήθελα να εξασφαλίσω τα προπληρωμένα έσοδά μου, προσφέροντας παράλληλα καλύτερη εμπειρία και υπηρεσίες στους επισκέπτες μου, κάτι που δεν θα μπορούσα να κάνω με τις τιμές που δεν προβλέπουν επιστροφή χρημάτων.
Σήμερα, ηγούμαι της ανάπτυξης και της εξέλιξης της BeSafe Rate, η οποία επεκτείνεται στην Ευρώπη, ξεκινώντας από την Ιταλία, την Ισπανία και την Πορτογαλία, ενώ πρόσφατα απέκτησε έδρα και στη Γαλλία, την Ελλάδα και την Κύπρο. Μέχρι σήμερα, πάνω από 1500 καταλύματα έχουν επιλέξει το BeSafe Rate και πάνω από 200.000 ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο έχουν κάνει κράτηση με ασφάλιση για τις διακοπές τους.
Το BeSafe Rate είναι μια προπληρωμένη ασφαλισμένη τιμή που ενσωματώνεται αυτόματα στο σύστημα διαχείρισης του ξενοδοχείου. Με ένα κλικ, ο ταξιδιώτης μπορεί να κάνει κράτηση για τη διαμονή του απευθείας στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, επιλέγοντας την ασφαλισμένη τιμή, χωρίς να ανακατευθυνθεί σε εξωτερικό ιστότοπο για την ενεργοποίηση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου ή να χρειαστεί να πληρώσει επιπλέον, ασφαλίζοντας έτσι αυτόματα τη διαμονή του. Ο ξενοδόχος, από την άλλη, επωφελείται από το να έχει μία τιμή που καλύπτει τις ανάγκες των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και του operations του ξενοδοχείου του.
Όπως αναφέρετε στην ιστοσελίδα σας, τα αιτήματα για ασφαλισμένες κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 15% το 2021. Αναφέρετε επίσης ότι είναι μια τάση που επηρεάζει όλα τα είδη ταξιδιωτών, συμπεριλαμβανομένων των νεότερων ταξιδιωτών που συνήθως ταξιδεύουν με περιορισμένο budget. Πώς συλλέγετε τέτοια δεδομένα και ποιοι τύποι ταξιδιωτών προτιμούν περισσότερο τις ασφαλισμένες κρατήσεις;
Συλλέγουμε και αναλύουμε συνεχώς τα δεδομένα μας, ώστε να είμαστε σε θέση να προβλέψουμε τις τάσεις και να διασφαλίσουμε ότι παρέχουμε πάντα το καλύτερο προϊόν στους πελάτες μας.
Τα δεδομένα μας επιβεβαιώνουν ότι όλο και περισσότεροι νέοι ταξιδιώτες επιλέγουν να ασφαλίσουν τις διακοπές τους. Για παράδειγμα, τα στοιχεία μας από τις χειμερινές κρατήσεις αναφέρουν ότι το 44% των ταξιδιωτών είναι ζευγάρια, ενώ το 46% είναι οικογένειες των 3-5 ατόμων. Και κάτι ενδιαφέρον, το 55% των ταξιδιωτών αποφασίζει να ασφαλίσει τη διαμονή του έστω και μόνο για ένα Σαββατοκύριακο.
Θα μπορούσατε να εξηγήσετε τον λόγο πίσω από την αύξηση των ασφαλισμένων κρατήσεων; Είναι ένα αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19 ή συνέβαλαν περισσότεροι παράγοντες σε αυτή;
Η πανδημία τόνισε περαιτέρω την ανάγκη να εξασφαλιστούν τόσο τα έσοδα για τους ξενοδόχους, όσο και οι επιστροφές χρημάτων για τους ταξιδιώτες σε περίπτωση καθυστερημένης ακύρωσης. Γνωρίζουμε ότι ο δέχτηκε ένα άνευ προηγουμένου πλήγμα και ότι ο ταξιδιώτης δεν θα είναι ποτέ ο ίδιος με αυτόν που γνωρίζαμε χθες. Είμαι βέβαιος, ωστόσο, ότι η πανδημία δεν είναι ο πιο αποφασιστικός παράγοντας που κάνει τους ταξιδιώτες να ασφαλίσουν τις διακοπές τους.
Ποια είναι τα κύρια οφέλη από την προσθήκη ασφάλισης στις κρατήσεις; Πώς επηρεάζουν τις αποφάσεις των ταξιδιωτών και τα αιτήματα κρατήσεων;
Προσφέροντας μία ειδική τιμή για προπλήρωση, η συνολική ασφάλιση ωφελεί και τα δύο μέρη. Από τη μία πλευρά, τα ξενοδοχεία επωφελούνται από λιγότερη διαμεσολάβηση από OTA, περισσότερες προπληρωμένες κρατήσεις και βελτιστοποιημένες ταμειακές ροές και έσοδα. Από την άλλη πλευρά, οι ταξιδιώτες καλύπτονται από τυχόν απρόβλεπτα γεγονότα κατά τη διάρκεια της διαμονής τους ή παίρνουν πίσω τα χρήματά τους σε περίπτωση ακύρωσης.
Αν υποθέσουμε ότι ένα ξενοδοχείο θέλει να συμπεριλάβει την τιμή BeSafe στις κρατήσεις του, ποια είναι η διαδικασία; Ποιοι είναι οι τύποι συμφωνητικών που μπορεί να συνάψει με την εταιρεία σας;
Ένας ξενοδόχος μπορεί να έρθει σε επαφή μαζί μας μέσω της ιστοσελίδας μας. Μόλις λάβει το αίτημα, η ομάδα μας θα επικοινωνήσει με τον ξενοδόχο και θα πραγματοποιήσει τη σύνδεση. Οι συνεργάτες μας μπορούν επίσης να επιλέξουν να συμπεριλάβουν ειδικές τιμές σεζόν: BeSafe Summer, ειδικά διαμορφωμένο για να διασφαλίζει τους ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών τους με συγκεκριμένες καλύψεις, ή BeSafe Winter, για την ασφάλιση των χειμερινών τους διακοπών, συμπεριλαμβανομένης κάλυψης αστικής ευθύνης έναντι τρίτων, η οποία, για παράδειγμα, είναι υποχρεωτικό να γίνει για τις πίστες του σκι στην Ιταλία.
Ποιους τύπους ακυρώσεων καλύπτει η ασφάλισή σας; Αν υποτεθεί ότι ένας πελάτης θέλει να ακυρώσει την κράτησή του, ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει ο ξενοδόχος για να συμβεί αυτό;
Η τιμή μας καλύπτει ακυρώσεις για απρόβλεπτα γεγονότα όπως ασθένεια (συμπεριλαμβανομένου του COVID-19), νοσηλεία, ατύχημα και ακύρωση διακοπών. Σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου που ισχύουν κατά τη στιγμή της κράτησης, ο ταξιδιώτης μπορεί να λάβει έως και 100% επιστροφή χρημάτων του προπληρωμένου ποσού.
Αυτό εξαρτάται επίσης από τον τύπο του πακέτου που θα αποφασίσει να παρέχει ο ξενοδόχος. Για παράδειγμα, το πακέτο BeSafe Winter προστατεύει τη διαμονή των επισκεπτών ακόμη και σε περίπτωση ευθύνης έναντι τρίτων, κόστους διάσωσης στις πίστες και αχρησιμοποίητων υπηρεσιών λόγω ατυχημάτων.
Σε περίπτωση ακύρωσης και αιτήματος επιστροφής χρημάτων, η ασφαλιστική εταιρεία θα χειριστεί την αίτηση σύμφωνα με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο που ισχύει. Για ερωτήσεις ή διευκρινίσεις, ο ταξιδιώτης μπορεί να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών της BeSafe Rate, η οποία είναι πάντα πρόθυμη να βοηθήσει.
Τέλος, τι πρέπει να προσέχουν οι ξενοδόχοι όταν επιλέγουν ασφαλιστική εταιρεία; Υπάρχουν ερωτήσεις που θα τους συμβουλεύατε να κάνουν πριν υπογράψουν μια συμφωνία;
Σήμερα, αυτό που κάνει την πραγματική διαφορά κατά την επιλογή ενός προϊόντος είναι η
εμπειρία που αποκομίζει ο πελάτης. Εργαζόμαστε σκληρά για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία μας και στους ταξιδιώτες τους, πριν και κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Τα περισσότερα μέλη της ομάδας μας έχουν εμπειρία στον τομέα της φιλοξενίας, πράγμα που σημαίνει ότι είναι επαγγελματίες με εξαιρετική κατανόηση του τι είναι καλύτερο για τους ξενοδόχους και τους επισκέπτες τους. Επιπλέον, η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι διαθέσιμη να υποστηρίξει τόσο το ξενοδοχείο, όσο και τον ταξιδιώτη, ώστε να διασφαλίσουν ότι θα αξιοποιήσουν προς το μεγαλύτερο όφελός τους την υπηρεσία μας.
Comments